Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:42:07 GMT

نذورات باید با نظارت کارشناسان بهداشت پخت شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۱۹۶

نذورات باید با نظارت کارشناسان بهداشت پخت شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: افراد مسن و یا کسانی که بیماری مزمن دارند بهتر است از خانه پیگیر عزاداری‌ها باشند و نذورات باید با نظارت کارشناسان بهداشت پخت شود. - اخبار استانها -

عباسعلی درستی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در تبریز، در تشریح چگونگی اجرای مراسمات عزاداری محرم امسال اظهار داشت: وزارت بهداشت برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی تدوین کرده و آن را توسط ستاد ملی کرونا آن را به استان‌ها ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسئولیت نظارت بر اجرای کار را بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی استان دانست و گفت: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی نیز در اجرای این دستورالعمل‌ها در کنار سازمان تبلیغات اسلامی استان خواهد بود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: نیروی انتظامی، فرمانداری‌ها، سازمان صنعت و معدن و غیره که در رأس آن‌ها نماینده ولی فقیه در استان و استاندار قرار دارد بر شکل گیری و هماهنگی برگزاری مراسمات نقش مهمی دارند.

استاندار آذربایجان شرقی: دوست و دشمن می‌دانند ‌ملت ایران از ارزش‌های خود دست برنمی‌داردامام جمعه تبریز: دانشگاه‌ها در جنگ فرهنگی رسالت سنگینی دارندکمیسیون ویژه "باشگاه تحریمی‌ها" در مجلس یازدهم تشکیل می‌شو

وی به کلیات پروتکل‌های ابلاغی اشاره کرد و گفت: عزاداری‌ها در فضای باز و با فاصله یک و نیم متری با زدن ماسک برای همه باید برگزار شود، در فضای بسته سخنرانی و روضه‌خوانی هم اگر باشد باید در مدت محدود و با یک چهارم مردم انجام شود.

درستی با بیان این‌ که نذورات ترجیحاً خشک بوده و یا بیرون بر باشند و درب منازل افراد نیازمند توزیع شود، یادآور شد: هر جایی نذورات بود باید با نظارت کارشناسان بهداشت انجام‌ شده و از تجمع و ازدحام پرهیز شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: افراد مسن و یا کسانی که بیماری مزمن دارند بهتر است از خانه پیگیر عزاداری ها باشند.

انتهای پیام/114/ح

R7887/P/S6,47/CT1 بیشتر بخوانید... جلالی: نذورات محرم در قالب کمک‌های مؤمنانه باشد/ دسته‌روی ممنوع است + فیلم نذورات مردمی به سمت رفع نیاز محرومان جامعه هدایت شود ۱۳ میلیارد ریال نذورات عید قربان بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جلالی: نذورات محرم در قالب کمک‌های مؤمنانه باشد/ دسته‌روی ممنوع است + فیلم نذورات مردمی به سمت رفع نیاز محرومان جامعه هدایت شود ۱۳ میلیارد ریال نذورات عید قربان بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم ۳ همایش بین‌المللی فاطمیون| سخنگوی نجباء عراق: ‌آمریکایی‌ها ‌هر روز ‌انتقام سخت را از رزمندگان عراقی تجربه می‌کنند /‌ انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۴ گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۵ گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! ۶ سیستان و بلوچستان| سومین مرحله از حق‌آبه هامون به‌زودی وارد تالاب می‌شود ۷ قم| رئیسی با رئیس جامعه مدرسین دیدار کرد/ آیت‌الله یزدی: شروع مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه اقدامی امید‌آفرین است ۸ سردار اشتری: از نظر بودجه ‌در فشار هستیم/ ‌اعتبارات‌ ‌نیروی انتظامی ‌کفاف کارها را نمی‌کند‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! آیت الله حسینی بوشهری: گرانی بیداد می‌کند؛ دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند اصفهان| علت غرق‌شدگی کودک ۱۲ ساله در هاله‌ای از ابهام؛ بخشی از "سی‌وسه پل" همچنان مسدود است تأکید امام جمعه رشت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ماه محرم؛ مساجد را خالی نگذارید مهمترین اخبار تسنیم یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند مصاحبه | سخنگوی جهاد اسلامی:‎ سران امارات حق ندارند به جای ملت فلسطین تصمیم بگیرند یک مقام مسئول: هیچ نفتکش ایرانی توقیف نشده است ظریف: هیچ طرفی حق ندارد با سوء استفاده از نیازهای لبنان خواسته‌های خود را به این کشور دیکته کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم

پخش فیلم" روحینا" مورد توجه خانواده شهدای فاطمیون قرار گرفته است.

این فیلم روایتی از یک مدافع حرم افغانستانی از لشکر فاطمیون است که در بحبوحه حضور تروریست های داعشی، به جمع مدافعان حرم پیوسته و به سوریه رفته است.

در واقع این فیلم گوشه ای از فداکاری های خانواده های شهدای لشکر فاطمیون است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید کارشناسان مرکز بهداشت مهاباد از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • فیلم| کارشناسان عرب‌زبان: حب و بغض را در مورد ایران کنار بگذاریم،راهبرد منطقه‌ای ایران باید در دانشگاه‌ها تدریس شود
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • برداشت محصولات کشاورزی در نقاط مختلف استان بوشهر نظارت می‌شود
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم
  • توزیع مدل خاصی از قلیان تحت نظارت وزارت بهداشت | دسترسی به قلیان اکسیژن در این ۱۰ استان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه