Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امیدبخش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این کارگاه محصولات تولیدی مواد شوینده با یک نام تجاری تهیه و روانه بازار می‌شد که با هماهنگی قضایی و نیروی انتظامی مورد بازرسی قرار گرفته و مهروموم شد.
وی ادامه داد: با ارسال نمونه تولیدات این کارگاه به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و انجام آزمایش‌های لازم مشخص شد نمونه ها با ضوابط جاری و شاخص‌های ملی مصوب مطابقت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: پرونده این واحد متخلف پس از تنظیم گزارش بازرسی، برای صدور حکم به مرجع قضایی شهرستان ارسال شد.
وی افزود: هفته گذشته نیز دو انبار سیمان و مواد غذایی احتکار شده در سبزوار کشف شد که پرونده متخلفان پس از تنظیم گزارش بازرسی، برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.
امیدبخش ادامه داد: واحدهای بازرسی و نظارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارند و با تخلفات برخورد می‌کنند و سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.
۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها سازمان غذا و دارو سبزوار بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو سبزوار بهداشت و سلامت سازمان غذا و دارو سبزوار بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شهردار سین گفت: بیش از ۱۸۰ کارگاه کوچک و بزرگ قنادی در شهر سین انواع شیرینی، کیک و پیراشکی، باقلوا و در ماه مبارک رمضان هم انواع زولبیا و بامیه تولید می‌کنند.
مسعود قنبری افزود: محصولات تولیدی این شهر علاوه بر اصفهان در استان‌های همجوار هم توزیع می‌شود.
وی گفت: در کارگاه‌های قنادی شهر سین بیش از دو هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶۱ اخطار بهداشتی برای اماکن دارای تخلف بهداشتی در جوانرود صادر شد
  • مقابله با زمین خواری ۳ هزار میلیارد تومانی در گیلان
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • کشف و ضبط ۷۰۰ کیلو چیپس تاریخ گذشته درآذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402