Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رحیم میرکریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه صبح جمعه یک مورد حادثه گازگرفتگی در روستای ملچ آرام در محور رامیان به شاهرود توسط اورژانس به نیروهای هلال احمر گزارش شد.

وی با بیان اینکه یک تیم عملیاتی از پایگاه شش آب به محل حادثه اعزام شدند، گفت: این حادثه که بر اثر مسمومیت با بخاری هیزمی اتفاق افتاده بود ۹ مصدوم داشت که شامل یک پیرمرد و یک پیرزن و دو مرد بالغ و دو خانم و سه دختربچه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرکریمی ادامه داد: هشت مصدوم توسط خودروهای شخصی و یک نفر هم توسط جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

وی توضیح داد: یکی از مصدومان با همکاری تکنسین اورژانس توسط جمعیت هلال احمر منتقل و در بین راه به اورژانس تحویل شد.

گمشدگی در کوهستان

معاون امداد و نجات هلال احمر گلستان همچنین از یک مورد گمشدگی در محور توسکستان به شاهرود در روستای شاهکوه سفلی خبرداد.

میرکریمی بیان کرد: این حادثه ساعت ۲۳ شامگاه پنج شنبه توسط مردم به هلال احمر گزارش شد که در آن دو نفر شامل یک مرد ۴۷ و یک مرد ۲۸ ساله گمشده بودند که بعد از ساعت ها تلاش نیروهای امدادی هلال احمر ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز (جمعه) پیدا و به منطقه امن انتقال داده شدند.

کد خبر 4998342

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هلال احمر گلستان عملیات امداد و نجات ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه بیرجند هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم

حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.   به گزارش صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.   محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • بارش برف در جاده شاهرود- توسکستان
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت