Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال قصد دارد قرارداد یکی از بازیکنان اصلی این تیم را برای فصل آینده تمدید کند.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال یکی از مهره‌های تأثیرگذار در لیگ نوزدهم بوده است. بازیکنی که با وجود اینکه در پست هافبک دفاعی به میدان می‌رود، در حملات نیز نقش مؤثری دارد.

کریمی قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد و یکی از گزینه‌های اصلی استقلال برای تمدید قرارداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان استقلال مذاکرات اولیه را با این بازیکن انجام داده‌اند و قرار است بار دیگر این مذاکرات را ادامه دهند تا هرچه زودتر توافق نهایی حاصل شود.

براساس این گزارش، کریمی که سابقه حضور در لیگ کرواسی را نیز دارد، از لیگ هجدهم به استقلال پیوست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین مدرس خیابانی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام استقلال بحرین اوراق سلف نفتی علی کریمی فرهاد مجیدی استقلال تمدید قرارداد تابناک ورزشی حسین مدرس خیابانی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام استقلال بحرین اوراق سلف نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن با کسب یک پیروزی دراماتیک برابر بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد و حالا این فرصت را دارد که با غلبه بر دورتموند به دیدار فینال راه پیدا کند.

این فرصت بسیار خوبی برای امباپه است که بتواند در آخرین فصل حضورش در این باشگاه به رویای دیرینه آنها جامه واقعیت بپوشاند و جام قهرمانی لیگ قهرمانان را برای این تیم به ارمغان بیاورد تا به بهترین شکل از پی‌اس‌جی جدا شود.

این ستاره سابق یوونتوس در این باره به خبرنگاران گفت: "اتفاقات عجیبی درباره تمدید قراردادهای امباپه در چند سال اخیر رخ داده است. خداحافظی‌های دروغین و سپس تمدید قرارداد. اگر می‌خواهی در پاریس بمانی پس در پاریس بمان. من واقعا چنین رفتارهایی را درک نمی‌کنم.

از سوی دیگر، او سال آینده فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان را خواهد داشت. بنابراین اگر امسال همه چیز طبق برنامه پیش نرود، او سال آینده شانس زیادی برای قهرمانی با رئال مادرید خواهد داشت."

دیگر خبرها

  • خبر‌های خوب به اردوی پرسپولیس رسید/ ستاره‌ها در تهران می‌مانند
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • امباپه فصل بعد با رئال قهرمان اروپا می‌شود
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار
  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج