Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:31:07 GMT

انهدام باند سرقت خودرو در خرم آباد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۴۵۸

انهدام باند سرقت خودرو در خرم آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از کشف ۲ دستگاه خودرو مسروقه و دستگیری ۲ نفر در " خرم آباد " خبر داد و گفت: باید سرقت خودرو در خرم آباد منهدم شده شده است.

سرهنگ «عباس دولتشاهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: در پی وقوع چند دستگاه خودرو . بلافاصله اکیپ های از واحدهای تخصیی کلانتری ها به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد افزود: پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی ماموران کلانتری 18 گلدشت موفق به شناسایی ۲ نفر گردیده که  افراد پس از سرقت خودرو  اقدام به اوراق خودرو و سپس بصورت قطعه های مجزا به فروش می رسانند.

 

وی ادامه داد: با هماهنگی و کسب مجوزهای قضایی طی یک عملیات ضربتی افراد را دستگیر و از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی قطعات خودرو های مسروقه  که سرقت نموده اند کشف و ضبط شد.

 

سرهنگ دولتشاهی اظهار داشت: پس از انتقال افراد دستگیر شده و قطعات خودروهای سرقتی به مقر انتظامی و انجام بازجویی های فنی سارقان  به تعداد ۲ فقره سرقت خودرو پراید و سمند اعتراف که بهمراه پرونده متشکله و اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد با توصیه به مالکان وسائط نقلیه که بجای پارک نمودن خودروهای شخصی در محیط های خلوت  از پارکینگ های سطح شهر  استفاده نمایند و به منظور بازدارندگی خودرو خود را مجهز به دزدگیر ، قفل پدال و فرمان نمایند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: انهدام باند سارقان خودرو دستگاه قضایی نیروی انتظامی سرقت خودرو خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته با توجه به اشراف اطلاعات در پلیس آگاهی ۷۴ نفر زورگیر عنف و قاپ زن در قالب در ۲۱ باند دستگیر شدند.

وی افزود: از مخفیگاه زورگیران بیش ۵۰۰ دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود.

سردار ولیپور گودرزی گفت: این افراد بیشتر سابقه دار بودند و به واسطه هماهنگی خوبی که با دستگاه قضا داریم بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

وی ادامه داد: از طرح‌هایی که در حال انجام است پایش الکترونیکی مجرمین بوده که در سایر استان‌ها هم راه اندازی شده و به منظور کاهش جرم است و در نهایت باعث رضایت مندی مردم شود.

وی گفت: سرقت مسلحانه کاهش یافته است اما سلاح در دسترس مجرمان بوده و ما در حال برخورد با این افراد هستیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: قانون تشدید مجازات که در حال پیگیری است در این امر مؤثر خواهد بود.

وی گفت: در زمینه کنکور هم کارگروهی تشکیل شده که فراجا هم عضو آن است و حتماً اقداماتی برای بهتر برگزار شدن آن انجام می‌دهیم.

کد خبر 6087351

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان