Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی امیدبخش، جمعه ۲۴ مرداد افزود: در این کارگاه محصولات تولیدی مواد شوینده با یک نام تجاری تهیه و روانه بازار می‌شد که با هماهنگی قضایی و نیروی انتظامی مورد بازرسی قرار گرفته و مهروموم شد. با ارسال نمونه تولیدات این کارگاه به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و انجام آزمایش‌های لازم مشخص شد نمونه‌ها با ضوابط جاری و شاخص‌های ملی مصوب مطابقت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده این واحد متخلف پس از تنظیم گزارش بازرسی، برای صدور حکم به مرجع قضایی شهرستان ارسال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: هفته گذشته نیز دو انبار سیمان و مواد غذایی احتکار شده در سبزوار کشف شد که پرونده متخلفان پس از تنظیم گزارش بازرسی، برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد. واحدهای بازرسی و نظارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارند و با تخلفات برخورد می‌کنند و سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

کد خبر 540183 برچسب‌ها بهداشت عمومی استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بهداشت عمومی استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد

سعید تاجیک رئیس کمیسیون انرژی اتاق تهران در نشست خبری امروز گفت: در واقع با هم‌ترازی بین‌المللی استاندارد، این امکان برای شرکت‌های بازرسی و آزمایشگاه‌های ایرانی فراهم می‌شود تا گواهینامه کیفیت قابل پذیرش در سایر کشور‌ها را صادر کنند که براساس آن هزینه و زمان تست و بازرسی کالا‌های صادراتی ایرانی کاهش خواهد یافت.

او افزود: پیش‌بینی می‌کنیم این هم‌ترازی ۲۰ میلیارد دلار از کالا‌های صادراتی کشور را تحت تاثیر قرار داده و با انجام عملیات تست و بازرسی کالا‌ها در داخل کشور، سالانه از خروج تقریباً ۵۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری شود.

تاجیک‌ تصریح کرد: روند تولید خودروهای برقی در دنیا مشخص است. در سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۳ درصد تولید خودرو در دنیا برقی بوده است، طبق پیش بینی انجام شده از سال ۲۰۳۰ دیگر خودروی فسیلی تولید نخواهد شد.

او بیان کرد: متاسفانه در کشور یک سیاست و یک نهاد گذار مطلوب برای خودروهای برقی نداریم، به طوری که ما عزمی درست در زیرساخت خودروهای برقی توسط وزارت نیرو را نمی بینیم و به نظر می رسد باید یک نهاد مطلوب در این زمینه دست به کار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند
  • معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد