Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به اقدام دولت امارات متحده عربی در خصوص آغاز روابط رسمی میان تل آویو و ابوظبی و همچنین توقف طرح الحاق اراضی فلسطینی نوشت:

«‏دولت امارات چگونه می‌تواند پاسخگوی تبعات خطای خیانت‌بار، تفرقه‌افکنانه و راهبردی خود به آرمان فلسطین، اعراب و از همه مهم‌تر به جهان اسلام باشد؟ تکرار تجربه شکست‌خورده و مفتضحانه توافق با اسرائیل ننگی است که تاریخ فراموش نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمود واعظی امارات اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکوموتیورانان آلمان دولت را وادار به عقب نشینی کردند

به گزارش جماران به نقل از یورونیوز، شرکت ملی راه‌آهن آلمان موسوم به «دویچه‌بان» روز سه‌شنبه ۲۶ مارس اعلام کرد که با اتحادیه لوکوموتیورانان آلمان (GDL) برای کاهش ساعت کار هفتگی لوکوموتیوران‌ها به توافق رسیده است.

به این ترتیب دویچه‌بان با این توافق به اعتصاب‌های متعدد لوکوموتیوران‌های آلمان از نوامبر ۲۰۲۳ تاکنون گذشته پایان داد، اعتصاب‌هایی که گاهی همه سفرهای ریلی در سراسر این کشور را متوقف می‌کرد.

بر اساس این توافق، از سال ۲۰۲۶ تا سال ۲۰۲۹ ساعات کاری شیفتی به تدریج از ۳۸ ساعت به ۳۵ ساعت در هفته بدون تغییر دستمزدها کاهش می‌یابد.

در این توافق تصریح شده است که لوکوموتیوران‌های آلمان در صورت تمایل می‌توانند تا ۴۰ ساعت در هفته با ۲.۷ درصد حقوق بیشتر برای هر ساعت اضافی کار کنند.

مارتین سیلر، مدیر منابع انسانی دویچه‌بان در یک کنفرانس مطبوعاتی در برلین از این توافق به عنوان یک راه حل «مدرن» در زمانی‌که آلمان با کمبود نیروی کار ماهر مواجه است، نام برد.

افزایش ۴۲۰ یورویی ماهانه در دستمزد لوکوموتیوران‌ها که طی دو مرحله اعمال می‌شود و همچنین یک کمک ۲۸۵۰ یورویی به آن‌ها برای مقابله با هزینه‌های تورم یکی دیگر از محورهای توافق دویچه‌بان و اتحادیه لوکوموتیورانان آلمان است.

کلاوس وسلسکی، رئیس اتحادیه لوکوموتیورانان آلمان در یک نشست مطبوعاتی با ابراز تأسف از مشکلاتی که برای مسافران در زمان اعتصاب‌های لوکوموتیوران‌ها ایجاد شده بود، گفت که حل مناقشه بر سر ساعت کاری و میزان دستمزدها نباید اینقدر طولانی می‌شد.

در ماه‌های گذشته، اعتصاب‌های متعدد و گسترده در آلمان، بر مشکلات اقتصادی بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا در بحبوحه رکود قریب‌الوقوع در این کشور افزودند.

تورم بالا و کمبود نیروی کار باعث مناقشه بر سر دستمزدها در بخش های کلیدی حمل و نقل، از جمله راه آهن ملی، حمل و نقل هوایی و حمل و نقل عمومی شده است.

حقوق‌بگیران در آلمان در پی بالارفتن تورم و گرانی، خواهان دستمزدهای بالاتر هستند. آلمان پس از همه‌‌گیری کرونا و به‌خصوص پس از حمله روسیه به اوکراین، تورمی را تجربه کرده که از زمان شوک‌های نفتی دهه ۱۹۷۰ تاکنون مشاهده نشده است.

اعتصاب‌ها در حالی در آلمان ادامه داشت که اقتصاد این کشور در سال ۲۰۲۳ میلادی ۰.۳ درصد کاهش نشان می‌داد.

 

دیگر خبرها

  • عضو کنست: دستاوردهای حماس ده برابر دستاوردهای اسرائیل است
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • انتقاد شدید «کنعانی» از بی عملی سازمان های بین المللی برای توقف جنایت صهیونیست ها در غزه
  • انتقاد شدید «کنعانی» از بی عملی سازمان های بین المللی برای توقف جنایت صهیونیست ها در غزه 
  • لوکوموتیورانان آلمان دولت را وادار به عقب نشینی کردند
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شد
  • پاسخ به ادعای تکراری دولت رئیسی و یک پیشنهاد
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟