Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@04:25:03 GMT

چرا حسینی از ترکیه می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۵۴۰

چرا حسینی از ترکیه می‌رود؟

 رسانه های ترکیه روز گذشته از پیشنهاد رسمی سمپدوریا ایتالیا برای جذب مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور ترکیه خبر دادند.

مسئولان ترابزون اسپور طبق گزارش های رسیده آماده فروش این بازیکن ایرانی با مبلغ 5 میلیون یورو هستند. حسینی با این باشگاه ترکیه ای در ماه گذشته تمدید کرد تا در فصل آینده برای این تیم بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی مسئولان ترابزون اسپور قصد دارند در صورت رسیدن پیشنهاد خود این بازیکن را بفروشند.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «فوتو مچ» ترکیه از توافق ترابزون اسپور با ماکونه، مدافع میانی بوکاجونیورز آرژانتین خبر داد. این مدافع آرژانتینی طبق گفته این رسانه جانشین حسینی در خط دفاع ترابزون اسپور می شود.

بازیکن آرژانتینی به صورت قرضی برای مدت یک فصل به ترابزون اسپور می آید. بند خرید دائمی ماکونه 2 و نیم میلیون یورو است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه

باشگاه اودینزه از انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدیدش خبر داد و به این ترتیب مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا جایگزین گابریل سیوفی شد.

به گزارش ایسنا، اودینزه در فصل جاری سری A  عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داده است و با ۲۸ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد و یکی از تیم‌هایی است که خطر سقوط را به‌شدت احساس می‌کند.

به نوشته اسپورت، این باشگاه ایتالیایی رسما گابریل سیوفی، سرمربی خود را از کار برکنار کرد و از انتخاب فابیو کاناوارو به عنوان سرمربی جدید و البته موقتش تا پایان فصل جاری سری آ خبر داد. به این ترتیب کاناوارو برای نخستین بار در دیدار ناتمام اودینزه و رم روی نیمکت تیم جدیدش خواهد نشست. این بازی به خاطر اتفاق تلخی که برای مدافع رم رخ داد، نیمه‌تمام باقی ماند؛ به طوری که ۱۸ دقیقه از آن باقی مانده است؛ در حالی که دو تیم یک بر یک مساوی بودند.

کاناوارو سابقه مربیگری در لیگ چین و امارات را در کارنامه دارد و آخرین تجربه مربیگری او در تیم بنونتو بود. او چهارم فوریه ۲۰۲۳ از این تیم جدا شد. پائولو کاناوارو نیز دستیار فابیو در اودینزه خواهد بود.

tags # سری آ ایتالیا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • کاناوارو، جانشین سیوفی در اودینزه
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس