Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر نوبخت روز چهارشنبه و پنجشنبه گذشته مهمان مازندران بود و در این مدت از چندین طرح بزرگ عمرانی ، زیست محیطی ، تامین آب شرب و کشاورزی ، فرهنگی و صنعتی در مناطق مختلف بازدید کرد ولی موفق نشد از چند طرح برنامه ریزی شده در غرب استان و همچنین طرح های در حال تکمیل در شرق بازدید کند.

معاون رییس جمهوری بازدید از طرح ها را بلافاصله پس از پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه دشت ناز ساری با سرکشی از راه دسترسی این فرودگاه آغاز کرد تا بتواند برنامه فشرده بازدیدها را کامل کند ولی در نهایت بازدید از طرح های شهرستان های چالوس ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر میسر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هیچ طرحی هم برای بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه در شهرستان های شرقی استان در برنامه قرار نداشت.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان گفت : با عنایت به طولانی شدن سفر معاون رییس جمهور به مازندران، بازدیدها و بررسی پروژه ها و مسایل و مشکلات شهرستان های چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر؛ بنحوی که دستاوردهای بزرگ اعتباری سفر دکتر نوبخت برای مناطق مختلف مازندران به صورت متوازن و عادلانه و با بررسی در زمان مکفی صورت پذیرد، دکتر نوبخت طی دو هفته آینده دوباره به استان سفر خواهد کرد. ‎

استاندار مازندارن افزود : رییس سازمان برنامه و بودجه در جریان سفر دو روزه به مازندران از چهارشنبه تا ساعت ۲۲ روز پنجشنبه به شکل مستمر در ساعات کاری از قریب ۱۸ پروژه بازدید کرد و در مراسم بهره برداری و کلنگ زنی برخی از پروژه ها حضور داشت و با شرکت در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان به طور مشروح در جریان مسایل و مشکلات استان قرار گرفت و با حضور در برنامه تلویزیونی شبانه و زنده جهش تولید صدا و سیمای مرکز مازندران نیز با مردم استان سخن گفت.

حسین زادگان گفت : حاصل سفر دکتر نوبخت که بر مبنای کار کارشناسی و احصاء و شناسایی محورهای مهم حوزه های مختلف استان صورت گرفته بود، باز شدن گره کور اعتباری بسیاری از پروژه های نیمه تمام و اولویت دار مازندران و اختصاص یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ۱۸ طرح تولیدی مازندران ، اختصاص ۵۷۷ میلیارد تومان به ۱۰ پروژه در حوزه‌های عمرانی، طرح‌های تولیدی در بخش کشاورزی، صنعتی و خدمات جهت بهره برداری تا پایان امسال و دستاوردهای اعتباری بسیار مهمی است که مفصلا در اخبار رسانه ها منعکس شده است.

مقام عالی دولت در مازندارن، اظهار داشت : بر خود لازم می دانم ضمن تشکر از عنایت جناب آقای دکتر نوبخت به مردم مومن و شریف مازندران و تخصیص اعتبارات لازم به پروژه های بزرگ و مهم استان، از مردم عزیز شهرستان های چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر به خاطر تغییر در برنامه سفر معاون رییس جمهور به این مناطق عذرخواهی نموده، اظهار امیدواری نمایم که حاصل سفر آتی ایشان به مازندران و شهرستان های یاد شده چونان دیگر شهرستان ها، در فرصت کافی، ره آوردهای مهم اعتباری باشد.

استاندار مازندران همچنین از اصحاب رسانه به خاطر پوشش و انعکاس اقدامات استان و بازدیدها و دستاوردهای سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به این استان قدرددانی کرد.

برچسب‌ها استانداری مازندران احمد حسین زادگان  محمدباقر نوبخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران احمد حسین زادگان محمدباقر نوبخت استانداری مازندران احمد حسین زادگان محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه دکتر نوبخت شهرستان ها پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود

ایسنا/البرز رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز گفت: درآمدهای عمومی وصول شده استان در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۱۸۵ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مبلغ پیش بینی شده آن ۱۳۰ درصد محقق شده است.

به گزارش ایسنا، توحید شیریزاد گفت: از این مبلغ وصولی ۱۹۳ هزار و ۳۰ میلیارد ریال مربوط به مالیات است که نسبت به مبلغ پیش‌بینی شده برای استان بیشتر از ۱۳۰ درصد تحقق را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز افزود: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته از طرف این سازمان و استاندار محترم و نیز مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال ۱۴۰۳ بودجه خوبی در پایه استان لحاظ و در بخش بودجه عمرانی افزایش بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ تخصیص بودجه خوبی در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفت که در راستای ارائه خدمات مناسب در پایان سال به کارمندان پرداخت شد.

شیریزاد ادامه داد: در آخرین روزهای سال گذشته با تلاش همکاران سازمان مدیریت ۷۰ درصد از مطالبات مرخصی سنواتی بازنشستگان پرداخت و الباقی آن نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی یاد آور شد: در نشست مهمی که با آقای غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی داشتیم مقرر شد، شرکت‌های بزرگ صادرات محور استان بتوانند به میزان مورد نیازشان از این صندوق تسهیلات ارزی دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • ثبت سفارش و تخصیص ارز به واردات خودرو در حال انجام است
  • منظور: بودجه ۱۴۰۳ بدون کسری است +فیلم
  • انجام ۳ سفر رییس جمهور به کردستان بیانگر توجه دولت به استان است
  • فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • درآمد سال ۱۴۰۲ البرز بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد ریال بود