Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@21:46:23 GMT

مدافع گرجستانی سپاهان به اصفهان برگشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۶۱۸

گئورگی گولسیانی که به دلیل مصدومیت به کشور خود بازگشته بود بالاخره در جمع سپاهانی ها حضور پیدا کرد.

به گزارش طرفداری، گولسیانی که به دلیل مصدومیت و البته شیوع ویروس کرونا در ماه های اخیر ترجیح داد به گرجستان بازگردد، پس از بهبودی کامل و پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت بار دیگر به جمع سپاهانی ها بازگشت.

پس از حضور مدافع – هافبک گرجستانی به اصفهان، فیزیوتراپ باشگاه سپاهان زانوی آسیب دیده این بازیکن را به طور کامل مورد معاینه و بررسی قرار داد و در نهایت بهبودی پای آسیب دیده این بازیکن را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبقه گفته فیزیوتراپ سپاهانی ها، گولسیانی هرچند در ماه های اخیر به همراه سایر بازیکنان تیم نبوده اما به دلیل تمرینات مستمری که به صورت انفرادی به انجام رسانده توانسته آمادگی بدنی خوب خود را حفظ کند.

آسیب دیدگی این مدافع – هافبک سپاهانی و مصدومیت عزت پورقاز در نیم فصل اول باعث شد تا دستان امیر قلعه نویی در خط دفاع خالی شود و به همین دلیل مشکلات بسیاری گریبان او و تیمش را در جریان بازی های لیگ گرفت.

گئورگ گولسیانی که به عنوان یک مدافع در بازی های سپاهانی ها به میدان رفته است پیش از حضور در این تیم، با پیراهن ذوب آهن در لیگ برتر به میدان می رفت و جالب اینکه در آن تیم به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب حضور می یافت.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سپاهانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد

مدافع تیم فوتبال شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، چند ماه دور از میادین خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر شبانی مدافع تیم فوتبال  شمس آذر قزوین به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو، حداقل شش ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود.

این بازیکن در بازی با فولاد از ناحیه زانو آسیب دید و نتیجه MRI نشان داد که شبانی با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است. این بازیکن با مصدومیتی که دچارش شده است ادامه فصل را از دست داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • کادر فنی مورایس تقویت شد، سپاهانی‌های سابق به خانه برگشتند
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • تقویت کادر فنی سپاهان در آستانه دربی اصفهان
  • نگاهی به هفتاد و چهارمین شهرآورد اصفهان؛ آخرین فرصت
  • رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
  • فصل برای مدافع تراکتور به پایان رسید
  • مدافع تراکتور فصل را از دست داد