Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: عزت، عظمت، شرافت و استقلال کنونی کشور و ملت ایران مرهون ایثارگری ها و رشادت های مثال زدنی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است. 

وی افزود: ماه محرم در پیش است و در آن تمامی مسلمانان به ویژه شیعیان موظفند برای شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران باوفایش عزاداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: سینه زنی، زنجیرزنی و اشک ریختن در غم شهادت سرور و سالار شهیدان علاوه بر آنکه نوعی عبادت است عامل سعادت دنیوی و  اخروی افراد نیز محسوب می شود. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: شرکت در آیین های عزاداری ماه محرم نشان دهنده انزجار از ظلم، ستم، فساد و بی عدالتی بوده و به منزله طرفداری از معنویت، انسانیت، عدالتخواهی و  آزادیخواهی است. 

وی ابراز داشت: مجالس و محافل عزاداری ماه محرم امسال در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شیوع بیماری کرونا باید با رعایت کامل نکات بهداشتی، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و  دستکش برپا شوند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: سخنرانی ها، روضه خوانی ها و مداحی ها نیز در این مجالس و محافل به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا بین مردم استان تا حد امکان کوتاه باشد. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به ۲۵ مردادماه روز خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده از اهمیت و قداست خاصی برخوردار است و سیره زندگی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز بهترین اسوه، الگو و سرمشق برای مسلمانان و به ویژه شیعیان است. 

وی افزود: چنانچه معنویت و اخلاق در خانواده ها حاکم باشد فرزندان شایسته ای تربیت شده و انواع انحراف ها، آسیب ها و ناهنجاری ها نیز کمتر در جامعه رواج می یابد. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: آمریکا در دوران قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی انواع جنایت ها و خیانت ها را علیه کشور و ملت ایران انجام داده و اکنون نیز از هیچ دسیسه ای دریغ نمی کند. 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: برخی از تازه ترین توطئه های شوم آمریکای جنایتکار علیه ایران اسلامی از زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ شامل خروج از برجام، به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی و تحریم شخصیت ها و سازمان های مختلف است. 

وی ابراز داشت: ملت ایران با وجود فشارها، تهدیدها و تحریم های آمریکا و متحدانش به طور مقتدرانه به مسیر رشد، پیشرفت و تعالی روزافزون خود در تمامی عرصه ها ادامه می دهد. 

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه وبویراحمد ستاد اقامه نماز کشور شورای سیاست گذاری ائمه جمعه یاسوج نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام و المسلمین کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه جمعه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، اولین جلسه شورای آموزش کهگیلویه و بویراحمد در سال 1403 با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

محمد جمالی‌آرند سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سهم رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان استان افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته سه درصد به جمعیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و سه درصد نیز به جمعیت دانش آموزان رشته ریاضی استان افزوده می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزایش سهمیه رشته‌های مذکور براساس نیازهای استان پیش‌بینی شده‌است، گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همچنین سهم رشته‌های انسانی و تجربی برای سال تحصیلی آینده سه درصد در کهگیلویه و بویراحمد کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در حالی که سرانه فضای آموزشی کشور پنج متر و 20سانتیمتر است سرانه فضای تعلیم و تربیت استان چهار متر و 20 سانتیمتر است.

جمالی‌آرند از افزایش سرانه فضای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: سرانه فضاهای آموزشی استان در دوران فعالیت دولت سیزدهم یک متر مربع افزایش یافته‌ است.

وی با اشاره به در پیش امتحانات دانش‌آموزان، گفت: کمبود فضای فیزیکی از چالش‌های مهم دستگاه تعلیم و تربیت استان است که از دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار می‌رود برای حل این مسئله برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت