Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@10:40:44 GMT

پیکر مطهر ۲ شهید فاطمیون در بهشت رضا(ع) مشهدمقدس آرام گرفت

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۶۲۵

پیکر مطهر ۲ شهید فاطمیون در بهشت رضا(ع) مشهدمقدس آرام گرفت

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- پیکر مطهر دو شهید فاطمیون در بهشت رضا(ع) مشهدمقدس به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، پیکر پاک دو شهید مدافع حرم فاطمیون عصر امروز در بهشت رضا(ع) مشهدمقدس به خاک سپره شد.

پیکر مطهر شهیدان سید عبدالعلی حسینی و شهید علیرضا نعیمی در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت رضا(ع) به خاک سپرده شد و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مراسم تدفین این دو شهید بزرگوار رعایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم وداع با پیکر پاک این شهدا، شب گذشته در همایش بین‌المللی فاطمیون برگزار شد.

پیکر دومین شهید مدافع سلامت گلستان تشییع و تدفین شدپیکر چهارمین شهید مدافع سلامت استان هرمزگان تشییع شد+ تصاویرتشییع پیکر پنجمین شهید مدافع سلامت اصفهان به روایت تصویر

انتهای پیام/282/س

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم همایش بین‌المللی فاطمیون| نسیمی جانفزا می‌آید / وداع با پیکر پاک دو شهید فاطمیون در حرم رضوی‌ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| تجلیل از مجاهدان لشکر فاطمیون / ‌خط و نشان جبهه مقاومت برای آمریکا / انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم همایش بین‌المللی فاطمیون| نسیمی جانفزا می‌آید / وداع با پیکر پاک دو شهید فاطمیون در حرم رضوی‌ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم ۳ گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! ۴ همایش بین‌المللی فاطمیون| سخنگوی نجباء عراق: ‌آمریکایی‌ها ‌هر روز ‌انتقام سخت را از رزمندگان عراقی تجربه می‌کنند /‌ انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم ۵ بوناچیچ: جایگاه‌مان در جدول اجازه نمی‌دهد برای بازی فردا جدی نباشیم/ تیمی که پرسپولیس را می‌برد پتانسیل بالایی دارد ۶ سیستان و بلوچستان| سومین مرحله از حق‌آبه هامون به‌زودی وارد تالاب می‌شود ۷ ترافیک در محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین است؛ اجتناب از سفرهای غیرضروری ۸ همایش بین‌المللی فاطمیون| آیت‌الله مکارم شیرازی: جبهه مقاومت امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! آیت الله حسینی بوشهری: گرانی بیداد می‌کند؛ دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند اصفهان| علت غرق‌شدگی کودک ۱۲ ساله در هاله‌ای از ابهام؛ بخشی از "سی‌وسه پل" همچنان مسدود است تأکید امام جمعه رشت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ماه محرم؛ مساجد را خالی نگذارید مهمترین اخبار تسنیم یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت ظریف: سوء‌استفاده‌کنندگان از انفجار بیروت به دنبال بی‌ثباتی لبنان هستند جیسون رضائیان: رفتن هوک تایید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند وزارت خارجه: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت و دولت لبنان بود، هست و خواهد ماند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همایش بین المللی فاطمیون شهید فاطمیون لشکر فاطمیون شهید مدافع بهشت رضا ع پیکر پاک دو شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، به منظور تبادل اطلاعات و یافته‌های علمی- تحقیقاتی و تقویت تعامل و همکاری‌ها میان دانش پژوهان داخل و خارج از کشور درعرصه‌های نوین علوم شناختی و نیز طراحی و اجرای پروژه‌های مشترک کاربردی میان مراکز پژوهشی و دانشگاهی درحوزه‌های علوم شناختی، دهمین همایش بین المللی دو سالانه علوم شناختی اردیبهشت 1403 در تهران برگزار می‌شود.

این همایش از یک سو تحقیقات بنیادین در زمینه کارکرد‌های شناختی مغز و از طرف دیگر استفاده از این یافته‌ها در بهبود عملکرد مغز، حول سه محور روانشناسی و شناخت، علوم اعصاب و فناوری‌های عصب شناختی به مدت سه روز از ۲۶ اردیبهشت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.

در این رویداد بین المللی موضوعاتی همچون آموزش و پرورش شناختی، ارزیابی شناختی، بازتوانی شناختی، رسانه و شناخت، روانشناسی شناختی، زبانشناسی شناختی، شناخت اجتماعی، طراحی وشناخت، فلسفه ذهن، تحریک مغزی، علوم اعصاب شناختی، علوم اعصاب شناختی بالینی، نقشه برداری مغز و تصویربرداری عصبی، علوم اجتماعی محاسباتی، مدلسازی شناختی و هوش مصنوعی، واسط مغز- رایانه و فناری عصبی مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

برگزاری این همایش می‌تواند به توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و به کارگیری دستاورد‌های آن در زمینه‌های مربوطه و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات در این حوزه میان استادان و دانشجویان نقش مهمی را ایفا کند.

در دهمین همایش بین المللی علوم شناختی محققانی از کشور‌های مختلف از آسیا، اروپا و امریکا بصورت آنلاین حضور دارند و اساتید برجسته درخصوص هوش مصنوعی، تشکیل و بازیافت حافظه؛ تحریک بصری هیپوکمپ برای درمان آلزایمر، تحریک مغزی، بررسی شبکه‌های اجتماعی بر سلامت روان و توانمندی شناختی سخنرانی و آخرین یافته‌ها و اطلاعات علمی و تحقیقاتی را به اشتراک می‌گذارند.

در مدت برپایی این همایش چندین غرفه در حوزه‌های مختلف شناختی نیز دایر و پوستر‌هایی نیز به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • استقبال خانواده شهدای لشکر فاطمیون از پاسخ موشکی ایران + فیلم
  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود