Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:42:31 GMT

پپ را فقط برای فتح چمپیونزلیگ به سیتی آورده اند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۶۶۷

پپ را فقط برای فتح چمپیونزلیگ به سیتی آورده اند

پپ گواردیولا در چهارمین سال حضورش در سیتی، تنها 3 برد تا فتح لیگ قهرمانان فاصله دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند معتقد است که مدیران سیتی برای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان پپ گواردیولا را به این تیم آوردند و این مربی چاره‌ای جز فتح این جام ندارد. مربی کاتالان آخرین بار در سال‌های 2009 و 2011 با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان شد و حالا نزدیک به یک دهه است که نتوانسته بار دیگر قهرمانی در این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

او چند بار با بایرن مونیخ در آستانه فتح این جام قرار داشت و حالا باید برای حضور در نیمه نهایی به مصاف لیون برود. او در طول سه فصل گذشته 6 جام قهرمانی به دست آورده و رکوردهای بسیاری را نیز در فوتبال انگلیس جا به جا کرده است. اما فردیناند می گوید، هدف مدیران سیتی از جذب او فقط و فقط قهرمانی در اروپا بوده است.

 

اسطوره منچستریونایتد در این رابطه گفت:« با توجه به روحیه جنگندگی، کمال گرایی و حساسیتی که گواردیولا دارد، اگر بدون قهرمانی در اروپا از سیتی جدا شود، خوشحال نخواهد بود. او در بایرن مونیخ از سیتی موفق‌تر بود اما این واقعیت که نتوانست در آلمان فاتح لیگ قهرمانان شود او را آزار می‌دهد.

این به دلیل سطح موفقیتی است که در گذشته داشته و استانداردهایی است که در بارسلونا برای خودش وضع کرده است.»

 

 

 

 

فردیناند ادامه داد:« پپ خوشش بیاید یا نه، مالکان سیتی برای کسب لیگ قهرمانان اروپا او را به این تیم اضافه کردند. آنها پیش از حضور او نیز قهرمان لیگ برتر شده بودند. بنابراین او تا به حال افتخاری که کسی قبل از او به دست نیاورده باشد را در سیتی کسب نکرده است. پپ می‌تواند هرچه بخواهد درباره عدم قضاوت بر اساس قهرمانی اروپا بگوید چون در هر صورت باید از خودش دفاع کند اما او به این تیم آورده شد تا در این رقابت ها قهرمان شود.»

منچستر یونایتد ریو فردیناند منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ریو فردیناند منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید

کارلتو بدون تردید یکی از برترین مربیان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود.

دیدار برگشت منچسترسیتی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ پس از تساوی ۱-۱ در نهایت با برتری شاگردان کارلو آنچلوتی در ضربات پنالتی به پایان رسید. کارلو آنچلوتی برای دهمین بار به عنوان سرمربی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر می شود. او از این نظر با رکورد پپ گواردیولا برابری کرد.

سرمربیان رکورددار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کارلو آنچلوتی / پپ گواردیولا (۱۰) ژوزه مورینیو (۸) سرالکس فرگوسن (۷) یوپ هاینکس (۶)

گفتنی است آنچلوتی‌ در هر ۵ فصل حضور خود در رئال مادرید به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سهمیه ایتالیا قطعی شد: رم در یک‌قدمی چمپیونزلیگ
  • بالاتر از کاسیاس: نویر، آقای گل‌نخور چمپیونزلیگ!
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • کارلتو بالاخره به رکورد گواردیولا رسید
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • کارلو آنچلوتی متخصص حذف پپ گواردیولا از لیگ قهرمانان اروپا
  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • سیتی و رئال؛ قرار آخر در اتحاد
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم