Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@06:06:09 GMT

تصاویر بن زاید، ترامپ و نتانیاهو به آتش کشیده شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۷۳۲

تصاویر بن زاید، ترامپ و نتانیاهو به آتش کشیده شد +عکس

شمار زیادی از مردم فلسطین در شهرهای مختلف، ضمن برگزاری تظاهرات علیه توافق امارات و رژیم صهیونیستی، تصاویر ولی‌عهد ابوظبی، رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی را آتش زدند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که شمار زیادی از مردم فلسطین ظهر امروز جمعه در واکنش به این توافق، تصاویر محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی را به آتش کشیدند.

شاهدان عینی گزارش دادند که صدها نفر از شهروندان فلسطین در مناطق مختلفی از کرانه باختری، ضمن برگزاری تظاهرات، این توافق را محکوم کردند.

معترضان در شهرک «یطا» واقع در استان الخلیل (جنوب)، با چهره‌های دارای نقاب، پرچم امارات را در مرکز این شهرک به آتش کشیدند.

این افراد همچنین در جریان این تظاهرات، شعارهایی را در محکومیت این اقدام سر داده و این توافق را خیانتی علیه آرمان فلسطین قلمداد کردند.

در شهر «نابلس» هم شهروندان فلسطینی، ضمن محکوم کردن این توافق، پس از نماز جمعه در میدان «الشهداء» واقع در مرکز این شهر، تظاهرات کردند.

جوانان حاضر در این اعتراضات، تصاویر دونالد ترامپ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولی‌عهد ابوظبی را لگدمال کردند و به آتش کشیدند.

برخی از تظاهرات کنندگان پلاکاردهایی در محکومیت این توافق با خود داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: «از فلسطین به محمد بن زاید... مسیر قدس با خون شهدای ما هموار است، نه با هوسبازی خائنان».

در شهرک «حارس» واقع در استان «سلفیت» هم معترضان فلسطینی به خیابانها ریختند و ضمن محکومیت این توافق، تصاویر بن زاید را پاره کردند.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» نیز تصاویر زیر از تظاهرات ساکنان قدس و لگدمال کردن تصاویر بن زاید منتشر کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین فلسطین بنیامین نتانیاهو ولی عهد ابوظبی امارات ترامپ رژیم صهیونیستی آمریکا ولیعهد ابوظبی محمد بن زاید قدس رژیم صهیونیستی بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را «وحشتناک» توصیف کرد و گفت که این تظاهرات «باید متوقف شود.»

به گزارش مشرق از "خبرگزاری فرانسه", نتانیاهو در بیانیه‌ای گفت: آنچه در دانشگاه‌های آمریکا اتفاق می‌افتد وحشتناک است.

نتانیاهو مدعی شد: اوباش یهودی ستیز دانشگاه های پیشرو آمریکا را تصرف کرده اند.

او ادعا کرد: "آنها خواستار نابودی اسرائیل هستند. آنها به دانشجویان یهودی حمله می کنند. آنها به استادان و کارمندان یهودی حمله می کنند. این امر بیرحمانه است. باید متوقف شود."

نتانیاهو ضمن انتقاد از روسای دانشگاه های آمریکا گفت: "پاسخ چند رئیس دانشگاه به این موضوع شرم آور بود وباید اقدامات بیشتری انجام شود."

اعتراض‌ها در دانشگاههای آمریکا برای پایان دادن به جنگ اسرائیل در غزه و ارسال سلاح به این رژیم به رغم سرکوب پلیس همچنان ادامه دارد و دانشگاه کلمبیا مرکز «جنبش همبستگی با غزه» در روزهای اخیر، به دانشجویان برای پایان دادن به این دور از تجمعات، ضرب الاجل ۴۸ ساعته داده است.

همزمان با اعتراض های سراسری در دانشگاههای آمریکا در حمایت از مردم غزه و پایان جنگ اسرائیل و بازداشت دانشجویان، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی بی اعتنا به اعتراض ها، قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اسرائیل، اوکراین و تایون را تصویب کرد که بیش از ۲۶ میلیارد دلار آن برای حمایت های نظامی و امنیتی از اسرائیل است.

دانشگاه کلمبیا در نیویورک آمریکا که این روزها کانون تجمعات اعتراضی دانشجویان به دلیل حمایت دولت بایدن از اسرائیل است، پس از دستگیری بیش از صد نفر از دانشجویان، ضرب الاجلی ۴۸ ساعته برای پایان دادن به اعتراض ها تعیین کرده است.

دانشگاه کلمبیا دو بار ضرب الاجل را برای دانشجویان معترض به جنگ اسرائیل در غزه تمدید کرده است. این دانشگاه از دانشجویان خواسته است تا ۴۸ ساعت آینده چادرهای خود در محوطه دانشگاه را جمع کنند.

تظاهرات طرفداران فلسطینی، دانشگاه‌های آمریکا را دربر گرفته است. اما کلمبیا مرکز این جنبش همبستگی با غزه بوده است. این درحالی است که تعداد زیادی از دانشجویان بازداشت شده اند و اعتراضات همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو