Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی و ذوب آهن در این هفته از مسابقات به مصاف هم می روند.

در چارچوب رقابت های هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس
نساجی مازندران - ذوب آهن
شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 20:45
قائمشهر - ورزشگاه شهید وطنی / داوران: مرتضی منصوریان، جعفر مهاجر، فرهاد فرهادپور، کیوان علیمحمدی ناظر: فریدون اصفهانیان

ورزشگاه شهید وطنی پیش بازی و وضعیت دو تیم

نساجی مازندران با 36 امتیاز در رتبه هشتم جدول مسابقات قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل سایر مسابقات نساجی، این بازی نیز برای تیم قائمشهری اهمیت چندانی ندارد ولی این تیم پیش از این هم نشان داده که کسب پیروزی در هر بازی برایش از اهمیت زیادی برخوردار است. شاگردان محمود فکری که در بازی گذشته خود در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف سپاهان رفتند و در یک جدال سخت در اصفهان با حساب 1-0 پیروز شدند. پیش از آن نیز نساجی به مصاف پرسپولیس رفت که این تیم را نیز با نتیجه 1-1 متوقف کرد. در خصوص نساجی این موضوع قابل توجه است که آنها در 9 بازی گذشته خود شکست نخورده اند که این موضوع کار بزرگ آنها را به خوبی نشان می دهد. در بازی پیش رو برابر ذوب آهن نیز تیم فکری در اندیشه کسب پیروزی و نباختن خواهد بود که این مسئله کار را برای تیم اصفهانی در وطنی سخت می سازد. در این بازی، محمدعرفان معصومی به علت مصدومیت نساجی را همراهی نمی کند.

در سوی مقابل تیم فوتبال ذوب آهن قرار دارد. بقای ذوب آهن در اختیار خودش است و آنها با کسب نتایج لازم می توانند در لیگ بمانند. تیم لوکا بوناچیچ با روی کار آمدن این سرمربی نتایج بهتری گفت. ذوب آهن در هفته بیست و هشتم بازی های لیگ در تهران و در یک بازی بسیار مشکل توانست تیم قهرمان لیگ، پرسپولیس را با حساب 1-0 شکست دهد و پیش از آن نیز برابر نفت مسجدسلیمان 1 امتیاز ارزشمند را دشت کرده بود. اکنون تفکر لوکا بوناچیچ و شاگردانش بدون شک کسب پیروزی در مازندران و قائمشهر است. آنها برای رقم زدن این اتفاق از انگیزه کافی برخوردارند و همچنین می دانند با پیروزی در این بازی، شانس زیادی برای ماندن در لیگ دارند. ذوب آهن در بازی هیچ بازیکن محرومی ندارد و با ترکیب کامل به مصاف نساجی خواهد رفت که این موضوع بر جذابیت های بازی خواهد افزود.

جدال های اخیر نساجی و ذوب آهن نساجی - ذوب آهن

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هفته بیست ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل

باشگاه نساجی بیانیه ای منتشر کرد.

طرفداری | خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک میزبان دریا بابل بود.

خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک برد دراماتیکی مقابل دریا بابل کسب کرد. حیبر با برد پرگل 4-3 دریا بابل را در خانه مغلوب کرد اما این بازی حاشیه هایی هم داشت.

برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی خیبر خرم آباد با لباس نساجی حضور داشتند که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه نساجی رو به رو شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • ترکیب سپاهان برای جدال سرنوشت‌ساز
  • پرسپولیس در آستانه دومین محروم برای جدال آلومینیوم
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟