Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@05:30:01 GMT

امارات، لقمه اول رژیم غاصب صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۲۸۱۱

امارات، لقمه اول رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش افکارنیوز،

توافق امارات با رژیم صهیونیستی که امروز و با صدور بیانیه‌ای رسمیت یافت، اتفاق جدیدی نیست. فقط امروز این روابط رسمیت یافت و اعلام شد.

اخبار سیاسی- و الا با توجه به سوابقی که در برخی رژیم‌های مرتجع عربی از جمله امارات و عربستان و بحرین در سال‌های اخیر دیده‌ایم و مسابقه‌ای که حکام این کشورها با حرص وولع خاصی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی با یکدیگر داشتند، کاملاً مشخص بود که منتهی به نقطه‌ای می‌شود که امروز و به صورت علنی در امارات دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاه رژیم صهیونیستی به امارات و عربستان و بحرین و برخی کشورهای دیگر عربی که نفاق و خیانت‌شان در مسئله فلسطین محرز است، یک نگاه تاکتیکی و ابزاری و از بالا به پایین است. تلاش رژیم‌های مرتجع عربی برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو به‌طوری که هر یک دنبال ربودن گوی سبقت از دیگری است، یک تلاش مذبوحانه‌ای است که بیش‌ازپیش حکام سازش‌گر را در بین افکار عمومی ملت‌های مسلمان منطقه و جهان بی‌آبرو خواهد کرد.

ولی با این وجود، مسئله فلسطین همچنان زنده است و زنده خواهد ماند و خیانت‌ها و سازش‌ها و خنجرهای از پشت نیز هیچ خللی در آرمان فلسطین که آزادی قدس شریف و نابودی اسرائیل در منتهی الیه آن قرار دارد، ایجاد نخواهد کرد.

جبهه مقاومت در دوران طلایی خویش به سر می‌برد و گسترش کمی و کیفی آن در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که آزادی قدس شریف بیش از هر زمان دیگری قابل دست‌یافتنی‌تر شده است.

واقعیات و معادلات حاکم بر جهان اسلام و هندسه قدرتی که در منطقه در حال شکل‌گیری است، نشان می‌دهد که آرمان فلسطین کماکان در صدر مسائل و دغدغه‌های جهان اسلام قرار دارد طوری‌که حتی جنگ‌افروزی چندین ساله گروه‌های دست‌ساز تکفیری و تروریستی در منطقه و تلاش‌های غربی – عربی – عبری برای سرنگونی دولت‌های مقاومت نیز نتوانست فلسطین را به حاشیه براند.

توافق امارات با رژیم صهونیستی برای عادی‌سازی روابط، چیزی جز بلعیده شدن نرم‌افزاری این کشور ذره‌ای عربی توسط موجود پراشتهایی به نام رژیم صهیونیستی نیست. کما اینکه تل‌آویو نیز به خوبی به این درک رسیده است که رژیم‌های مرتجع عربی که هیچ محبوبیتی در جهان اسلام ندارند و امنیت را جز در قراردادهای تسلیحاتی جستجو نمی‌کنند، مشتریان پر و پیمانی هستند که می‌شود آن‌ها را به خوبی دوشید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امارات عربستان رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بحرین جهان اسلام رژیم صهیونیستی عربستان توافق امارات با رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، رزمایش نظامی مشترک تحت عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت ۱۰ کشور آسیایی و اروپایی به همراه آمریکا در امارات متحده عربی آغاز شد.

پایگاه خبری «ارم نیوز» روز دوشنبه گزارش داد که رزمایش نظامی امارات متحده عربی با عنوان «پرچم صحرا» با مشارکت کشورهای منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای شامل ترکیه، عربستان، عمان، کویت، آمریکا، کره‌جنوبی، فرانسه، انگلیس و آلمان آغاز شد.

وزارت دفاع امارات با انتشار بیانیه‌ای ضمن اشاره به هدف از برگزاری این رزمایش که ارتقای عملکرد و آمادگی رزمی کشورهای شرکت کننده عنوان شده است، اعلام کرد: ورود نیروهای هوایی از کشورهای مختلف دوست به امارات تکمیل شده و پایان یافته است.

این رزمایش ۲۵ روز ادامه خواهد داشت.

پیشتر، وزارت دفاع امارات متحده عربی نیز در توئیتر اعلام کرد که این رزمایش با هدف افزایش دادن آمادگی رزمی و تبادل تجربه‌های نظامی میان نیروهای کشورهای شرکت کننده برگزار می‌شود.

رزمایش «پرچم صحرای ۸» ماه مارس گذشته با مشارکت بین‌المللی در امارات متحده عربی برگزار شد.

کد خبر 6085941

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی تاکنون از هیچ تجاوز و وحشی‌گری علیه مردم غزه دریغ نکرده است
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی
  • عملیات «وعده صادق» تابوی شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین برد