Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خادمی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این استان ۲۳۵ خبرنگار و فعال رسانه‌ای دارد که حدود ۶۰ تن آنان نتوانسته اند مشمول دریافت بسته ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان یکساله تخصیصی از سوی رییس جمهوری نشده اند.

وی افزود: جاماندگان از هدیه رییس جمهوری، افرادی هستند که به‌تازگی وارد عرصه خبر شده، شماره خط همراهشان تغییر کرده و یا کسانی هستند که در سال قبل، به هر دلیلی از دریافت هدیه مناسبتی رییس جمهوری بازمانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اختصاص هدیه امسال رییس جمهوری بر مبنای لیستی صورت گرفته است که سال گذشته برای ثبت نام خبرنگاران اعلام شده بود و کسانی که پارسال به هر علتی در سایت مزبور ثبت نام نام نکرده بودند، امسال هم از این هدیه محروم شده اند.  

خادمی تاکید کرد: در شرایطی که شمار قابل توجهی از خبرنگاران استان امسال از دریافت هدیه اینترنت یک ساله رییس جمهوری بی نصیب مانده اند، عده ای دیگر با وجود خارج شدن از عرصه خبر، این هدیه را دریافت کرده اند.

عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور اظهار داشت: خانه مطبوعات خراسان شمالی تلاش کرده است ضمن تماس با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان متولی اختصاص هدیه رییس جمهوری به خبرنگاران، این مشکل را برای چاره اندیشی با وی در میان بگذارد.

خادمی افزود: البته از طریق مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیگیر هستیم تا این مشکل را، که موجب محرومیت شمار زیادی از همکاران رسانه ای از این بسته اینترنتی شده، برطرف سازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این باره گفت: برای دادن هدیه اینترنت رایگان یک ساله به خبرنگاران، هیچ هماهنگی با ادارات کل ارشاد استان ها انجام نشده است.

حسین فرخنده افزود: به هر حال ما نیز از طریق مرکز و وزارتخانه پیگیر هستیم تا خبرنگارانی که استحقاق دریافت این هدیه را داشته ولی جا مانده اند، از آن بهره مند شوند.

بسته ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان یکساله در حالی امسال به خبرنگاران تعلق گرفته است که هیچ سازوکاری برای ثبت نام افرادی که سال گذشته به هر علتی موفق به دریافت این بسته نشده بودند، دیده نشده است.

علاوه بر بسته اینترنت ۱۲۰ گیگابایتی رییس جمهوری به خبرنگاران که امسال از طریق اپراتور رایتل فعال شد، اپراتور همراه اول هم یک بسته ۲۰۰ گیگابایتی اینترنت به آنان هدیه داد که از قضا، لیست همراه اول برای دادن این هدیه نیز بر اساس ثبت نام شدگان پارسال بسته شده بود و بر این اساس خبرنگاران بی نصیب از بسته رییس جمهوری، از این بسته همراه اول هم بی نصیب ماندند.

استان خراسان شمالی ۲۳۵ فعال رسانه‌ای دارد که بیشتر آنها در رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها بجنورد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار اینترنت رایگان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار اینترنت رایگان خراسان شمالی بجنورد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار اینترنت رایگان خراسان شمالی اینترنت رایگان خراسان شمالی رییس جمهوری بی نصیب ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود

عطالله زمانی ظفر آبادی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه  چهارچوب عملکرد بنیاد مسکن در بخش فنی، عمران روستایی و بازسازی و مسکن روستایی و حوزه مسکن شهری است گفت: در حوزه عمران روستایی تهیه طرح های هادی از اولویت‌های بنیاد مسکن است و تمام روستاهای بالای ٢٠ خانوار طرح هادی دارند. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: استان تهران شامل  ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح هادی بازنگری شد و امسال ١٠٠ طرح را بازنگری می‌کنیم. همچنین در سال گذشته ٧٢ میلیارد تومان در روستاهای تهران علمیات عمرانی انجام شد.

وی به صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکونی در روستاها اشاره کرد و گفت:  بنیاد مسکن اقدام به صدور سند در شهرهای زیر 25 هزار نفر می کند که در حال  حاضر  بیش از ٩٣ هزار سند در استان تهران صادر شده و  امروز ٧٠ درصد واحد‌های روستایی استان تهران سند دارند و تا پایان  امسال هم ٣ هزار سند صادر خواهد شد.

زمانی همچنین به تخصیص اراضی در قالب پروژه های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: توافقنامه‌ای بین بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی برای تامین زمین منعقد شد که در مرحله اول ۵ هزار قطعه زمین شناسایی  شده  که در شش ماه اول امسال این اقدام انجام می‌شود و تا پایان دولت  هم ١٠ هزار قطعه را برای نهضت ملی مسکن واگذار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط تعاونی‌ها ساخته شده است گفت:  در حال ٨ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده که حدود هزار و ۴۰۰ واحد از آنها مشکل آسانسور دارند و برخی از آنها هم پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۳۰ درصدی دارند که در تلاش هستیم با مشارکت‌های مردمی و دولت بتوانیم پرونده مسکن مهر را در این شهر‌ها ببندیم.

زمانی درباره ساخت مسکن محرومان گفت: در سطح کشور ۵٠ هزار واحد محرومان توسط مسکن بنیاد ساخته می‌شود که سهم استان تهران ٣٢٠٠ واحد است که عملیات اجرایی آنها شروع شده است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در استان تهران ۵۴ درصد واحد‌های روستایی مقاوم هستند اما ۴۶ درصد غیر مقاوم هستند از این رو مقاوم‌سازی باید در اولویت قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • تلاش برای رساندن کمک‌های جدید به دست صهیونیست‌ها در کنگره
  • هدیه ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد
  • ساندویچ مرغ؛ هدیه هدر دادن پرتاب آزاد! + ویدئو
  • (عکس) هدیه خاصی و ویژه‌ای که حسن روحانی دریافت کرد؛ عبای عربی بر تن رئیس‌جمهور سابق