Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خادمی روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این استان ۲۳۵ خبرنگار و فعال رسانه‌ای دارد که حدود ۶۰ تن آنان نتوانسته اند مشمول دریافت بسته ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان یکساله تخصیصی از سوی رییس جمهوری نشده اند.

وی افزود: جاماندگان از هدیه رییس جمهوری، افرادی هستند که به‌تازگی وارد عرصه خبر شده، شماره خط همراهشان تغییر کرده و یا کسانی هستند که در سال قبل، به هر دلیلی از دریافت هدیه مناسبتی رییس جمهوری بازمانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اختصاص هدیه امسال رییس جمهوری بر مبنای لیستی صورت گرفته است که سال گذشته برای ثبت نام خبرنگاران اعلام شده بود و کسانی که پارسال به هر علتی در سایت مزبور ثبت نام نام نکرده بودند، امسال هم از این هدیه محروم شده اند.  

خادمی تاکید کرد: در شرایطی که شمار قابل توجهی از خبرنگاران استان امسال از دریافت هدیه اینترنت یک ساله رییس جمهوری بی نصیب مانده اند، عده ای دیگر با وجود خارج شدن از عرصه خبر، این هدیه را دریافت کرده اند.

عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور اظهار داشت: خانه مطبوعات خراسان شمالی تلاش کرده است ضمن تماس با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان متولی اختصاص هدیه رییس جمهوری به خبرنگاران، این مشکل را برای چاره اندیشی با وی در میان بگذارد.

خادمی افزود: البته از طریق مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیگیر هستیم تا این مشکل را، که موجب محرومیت شمار زیادی از همکاران رسانه ای از این بسته اینترنتی شده، برطرف سازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این باره گفت: برای دادن هدیه اینترنت رایگان یک ساله به خبرنگاران، هیچ هماهنگی با ادارات کل ارشاد استان ها انجام نشده است.

حسین فرخنده افزود: به هر حال ما نیز از طریق مرکز و وزارتخانه پیگیر هستیم تا خبرنگارانی که استحقاق دریافت این هدیه را داشته ولی جا مانده اند، از آن بهره مند شوند.

بسته ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان یکساله در حالی امسال به خبرنگاران تعلق گرفته است که هیچ سازوکاری برای ثبت نام افرادی که سال گذشته به هر علتی موفق به دریافت این بسته نشده بودند، دیده نشده است.

علاوه بر بسته اینترنت ۱۲۰ گیگابایتی رییس جمهوری به خبرنگاران که امسال از طریق اپراتور رایتل فعال شد، اپراتور همراه اول هم یک بسته ۲۰۰ گیگابایتی اینترنت به آنان هدیه داد که از قضا، لیست همراه اول برای دادن این هدیه نیز بر اساس ثبت نام شدگان پارسال بسته شده بود و بر این اساس خبرنگاران بی نصیب از بسته رییس جمهوری، از این بسته همراه اول هم بی نصیب ماندند.

استان خراسان شمالی ۲۳۵ فعال رسانه‌ای دارد که بیشتر آنها در رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها بجنورد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار اینترنت رایگان خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار اینترنت رایگان خراسان شمالی بجنورد مطبوعات و خبرگزاری های داخلی روز خبرنگار اینترنت رایگان خراسان شمالی اینترنت رایگان خراسان شمالی رییس جمهوری رسانه ای ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال قیمت برق افزایش نمی یابد

تین نیوز

مدیر عامل توانیر گفت: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مصطفی رجبی مشهدی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در سال جاری تعرفه برق افزایش نخواهد یافت، اظهار داشت: تعرفه ها امسال تغیبر نمی کند و کسانی که زیر الگومصرف دارند برق را با نرخ یارانه ای دریافت می کنند اما کسانی که بیش از میزان الگوی تعیین شده برای هر اقلیم مصرف داشته باشند تعرفه را با افزایش پلکانی دریافت خواهند کرد.

وی افزود: تعرفه کسانی که بیش از الگو مصرف کنند با قیمت برق تجدیدپذیر دریافت خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توانیر گفت: ۱.۵ میلیون مشترک باید نسبت به کاهش مصرف اقدام کنند و در صورت عدم رعایت اخطار گرفته و یا با محدودیت مواجه خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فیلم/ استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • هیئت اقتصادی کره شمالی راهی ایران شد
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد
  • بسته‌های همراه اول ویژه حج ۱۴۰۳ اعلام شد
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست