Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بر ضرورت اجرای دستورالعمل محیط زیستی مواد ضدعفونی کننده مورد استفاده در زمان شیوع کرونا تاکید کرد.
شینا انصاری، مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به آخرین اقدامات اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران درباره دستورالعمل های محیط زیستی گفت: طی دستورالعملی تمامی مواد شیمیایی و روش‌های فیزیکی متداول برای ضد عفونی با استناد به فهرست و پروتکل‌های مراجع بین المللی ذی‌صلاح احصاء شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل محیط زیستی مواد عفونی کننده مورد استفاده در این ایام بیان کرد: متاسفانه افزایش استفاده از مواد ضدعفونی کننده در جهت مقابله با شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا در محیط‌های شهری را شاهد هستیم.
انصاری با اشاره به ضرورت توجه به مسائل محیط زیستی در استفاده از مواد ضدعفونی کننده گفت: در این دستورالعمل رویکرد اثربخشی، صرفه جویی در هزینه و زمان و حداقل خسارت به محیط زیست بررسی و به تفکیک کاربرد در محیط‌های شهری اعم از محیط‌های بسته، وسایل حمل و نقلی، معابر و سایر فضاهای شهر مد نظر قرار گرفته است.
مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران بیان کرد: ضدعفونی معابر و پارک‌ها با توجه به پروتکل‌های جدید سازمان بهداشت جهانی تعدیل شده و بصورت گسترده انجام نمی شود و تاکید شده حتی الامکان از مواد کلره و مواد ضدعفونی کننده با ترکیبات آلی پایدار استفاده نشود.
به گزارش شهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انصاری عنوان کرد: در جهت حفظ محیط زیست و کاهش مخاطرات ناشی از مصرف مواد ضدعفونی کننده، ملاک عمل مناطق 22 گانه دستورالعمل تدوین شده است و گزارشات از حُسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح مناطق حکایت دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده محیط زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در ارتباط با برنامه‌های این سازمان برای سال آینده اظهار کرد: برنامه‌های متعددی را برای سال آینده داریم. از مهمترین این برنامه‌ها قانون هوای پاک است که باید امسال دستگاه‌ها بیشتر پای کار بیایند تا آن را عملیاتی کنیم.  

وی ادامه داد: موضوع برقی کردن خودرو‌ها اتفاق خواهد افتاد. در ارتباط با وسایل حمل و نقل عمومی، مترو و اتوبوس اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود. 

او گفت: خاموش کردن فلر‌های استان‌های غرب کشور  توسط وزارت نفت از دیگر اقدامات سال جاری خواهد بود و به امید خدا به سمت کاهش سوخت مازود خواهیم  رفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • توقیف وانت‌بارهای متخلف در کرج
  • توسعه همکاریهای محیط زیست و دادگستری کل آذربایجان غربی در سال جدید
  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • مهمترین برنامه‌های سازمان محیط زیست در سال آینده
  • ضرورت پاسخگویی محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • بازدید بیش از ١۵ هزار و ۵۰۰ نفر از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی لرستان
  • آمار سازمان ملل از گرسنگان در جهان
  • ضرورت پاسخگویی سازمان محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • رونمایی از شعار و لوگوی روز جهانی تنوع زیستی سال ۲۰۲۴
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی