Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ترامپ در جلسه توجیهی روز پنجشنبه در کاخ سفید، با سؤال غافلگیر کننده داته مواجه شد و سوال را با سؤال خود او پاسخ داد. ترامپ گفت: از چی؟(All the what?)

به گزارش گاردین، خبرنگار هافینگتون پست با آرامش ‌و تکیه داده به صندلی، خطاب به عالیترین مقام سیاسی ایالات‌متحده گفت: از این دروغ‌هایی‌که‌میگی پشیمون نیستی؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ترامپ پاسخ داد: از چی؟

خبرنگار: دروغ‌گفتن

ترامپ: با کی هستی؟

خبرنگار: با تو

ترامپ: خبرنگار بعدی (سوال کند).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم ۳۰ ساله در دیدار دوستانه بلژیک برابر انگلیس در ورزشگاه ومبلی در شب گذشته یک عملکرد خوب برای تیمش به نمایش گذاشت و پاس گل دوم یوری تیلمانس را هم به نام خودش ثبت کرد. با اینکه او موفق به ثبت گل نشد، اما آمادگی و نمایش خوبش کمک بزرگی به بلژیک کرد.

لوکاکو در این فصل به‌صورت قرضی در رم عملکرد خوبی داشته است، اما در تابستان به چلسی بازخواهد گشت، زیرا قرارداد او شامل بند خرید یا تمدید حضور قرضی‌اش در رم نیست. جالوروسی مشتاق حفظ این بازیکن ۳۰ ساله است و بزودی دور جدیدی از مذاکرات برای تعیین سرنوشت او آغاز خواهد شد اما در حال حاضر انتظار می‌رود او به چلسی برگردد.

این بازیکن پس از تساوی ۲-۲ در بازی دیشب، با اسکای اسپورت انگلیس مصاحبه و در مورد بازی دیشب و عملکردش صحبت کرد. در قسمتی از گفت‌وگو، خبرنگار از او پرسید که آیا با این نمایش خوب در ومبلی قصد داشته چلسی را برای وقتی که به این باشگاه برمی‌گردد تحت تأثیر قرار دهد، که لوکاکو با لبخند پاسخ داد:«نمی‌دانم باید در این مورد از چلسی بپرسید. آنها تصمیم‌گیرنده هستند و همه چیز به عهده آنهاست.»

دیگر خبرها

  • اگر فکر می‌کنید باهوش هستید جواب این مسئله ریاضی را پیدا کنید
  • فقط ۶۰ درصد افراد می توانند این سوال را حل کنند!
  • فیلم/ پاسخ جالب فراستی به یک سوال
  • اسامی برندگان( روز پانزدهم)مسابقه زندگی باآیه ها درکرمان اعلام شد
  • سوال روز هفدهم طرح زندگی با آیه‌ها در البرز
  • (ویدیو) ادبیات عجیب زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگاران
  • پاسخ دادن به سوالات درباره رژیم صهیونیستی؛ شرط جدید آلمان برای اعطای حق شهروندی
  • سرگرمی نوروزی؛ عدد درست را به جای علامت سؤال قرار دهید؟ + پاسخ
  • پاسخ جالب لوکاکو به سوال خبرنگار: برو از چلسی بپرس!
  • سوال مسابقه زندگی با آیه ها (روز شانزدهم) در کرمان