Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فلاح روز جمعه در نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات هلال احمر استان کرمان افزود: ارزش ریالی اقلام توزیع شده به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۷۷ میلیون تومان است. 

وی با اشاره به اقدامات موثر هلال احمر در خصوص اپیدمی کرونا در سه مرحله اظهار داشت: نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر در نخستین گام با حضور در ۷۰ پایگاه غربالگری در ورودی و خروجی شهرها در سطح استان، بیش از ۴۰۰ هزار نفر مسافر و سرنشینان وسایل نقلیه را تب سنجی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی عنوان کرد: ۶ هزار ۱۰۰ بسته بهداشتی و ضدعفونی نیز به ارزش ریالی ۳۰۵ میلیون تومان در بین بیماران خاص در این استان توزیع شده است. 

فلاح با اشاره به واریز ۳۰۰ هزار تومانی کمک هزینه معیشتی به ۸۰ نفر از بیماران کرونایی گفت: اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر ۲۴۰ هزار سی سی خون خود را با توجه به کمبود فراورده های خونی در زمان شیوع کرونا به بیماران نیازمند اهدا کردند. 

وی با اشاره به تولید ۱۹ هزار ماسک، دستکش و لباس های یکبار مصرف توسط خانه های هلال افزود: بیش از ۲ هزار مورد از اماکن، معابر و وسایل نقلیه توسط اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر در سطح استان ضدعفونی و گندزدایی شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در حوزه آموزش و اطلاع رسانی آحاد جامعه در خصوص پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۷۵۰ بروشور و پوستر آموزشی از طریق شبکه های مجازی نیز تهیه و انتشار داده شده است.  

هماهنگی در خصوص اجرای رزمایش به منظور ارتقاء آمادگی در برابر حملات شیمیایی و گزارش اقدامات دستگاه های اجرایی عضو کارگروه در خصوص ویروس کرونا از اهداف برگزاری نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات امروز بود.

۱۳ ساعت تلاش نجاتگران هلال‌احمر برای جستجوی چوپان ۱۵ ساله در رفسنجان 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین از تلاش ۱۳ ساعته نجاتگران شهرستان رفسنجان برای جستجوی چوپان ۱۵ ساله در کوه‌های راویز رفسنجان خبر داد. 

وی بیان داشت: با اعلام نیروی انتظامی مبنی بر مفقود شدن چوپان ۱۵ ساله افغانی در منطقه رشون کوهای راویز بلافاصله نجاتگران این پایگاه به محل حادثه اعزام شدند. 

فلاح افزود: این نوجوان ۱۵ ساله برای چرای دام به منطقه رشون کوه های راویز عزیمت کرده بود که متاسفانه دامها بدون حضور چوپان به روستا برگشته است.  

وی با اشاره به اینکه عملیات جستجو در طی ۲ روز  به طول انجامیده است، خاطرنشان کرد: هفت نفر از نیروهای امدادی هلال احمر رفسنجان به مدت ۱۳ ساعت در منطقه مورد به جستجو پرداختند که با هماهنگی نیروی انتظامی ادامه این عملیات توسط هلال احمر متوقف و به آنان سپرده شد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کرمان امداد و نجات وضعیت معیشت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرمان امداد و نجات وضعیت معیشت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا کرمان امداد و نجات وضعیت معیشت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر ۱۵ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی گفت: از زمان آغاز جنگ غزه، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هماهنگی‌هایی را در خصوص ارسال کمک‌های انسان دوستانه به مردم غزه با فدراسیون جهانی صلیب سرخ انجام داد و جلسات متعددی را به صورت وبیناری با دبیرکل فدراسیون و رؤسای جمعیت‌های هلال احمر فلسطین، مصر و سایر کشور‌های منطقه برگزار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: در این جلسات برای ایجاد صندوق مشارکت‌های مردم منطقه به منظور کمک به مردم مظلوم غزه توافق شد که پیگیری‌های لازم برای تشکیل این صندوق در دست اقدام است.

وی افزود: در مراسم روز قدس و عید سعید فطر، مردم نوعدوست استان زنجان در ۱۰ صندوق مستقر در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرمدره، خدابنده، طارم، ایجرود و ماهنشان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مردم مظلوم غزه کمک نقدی کردند.

هاشمی گفت: هموطنان نوعدوست و علاقمند کمک به مردم مظلوم غزه می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* کمک‌های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: علاوه بر آن، صندوق‌های کمک نیز در شعب و مرکز استان فعال است.

دیگر خبرها

  • انجام ۸۵ مورد عملیات امداد و نجات در ۸ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار نفر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی زنجانی ها به مردم غزه
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است