Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون ووشو با برگزاری کمیته انضباطی، سهربانو منصوریان را ۲۰ ماه و سهیلا منصوریان را ۸ ماه از فعالیت‌های ورزشی محروم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برخی موارد مطرح شده درباره صدور احکام انضباطی شهربانو و سهیلا منصوریان بیانه‌ای منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:

1- مطابق با ماده 2 اهداف و وظایف آیین‌نامه انضباطی مسابقات ورزشی که حفظ و صیانت از اخلاق حسنه، اسلامی و ورزشی و همچنین کوشش در جهت رسیدن به ارزش‌ها و کرامات والای انسانی در سطح جامعه ورزشی کشور و پیشگیری از برخوردهای ناشایست می‌باشد، در تاریخ 1399/05/15 جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برگزار شد. این جلسه درباره رسیدگی به شکایت خانم مریم هاشمی علیه خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان و همچنین بررسی گزارشات مستند فدراسیون نسبت به تخلفات صورت گرفته از سوی خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان در حین تمرینات در اماکن عمومی ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی انقلاب، چیتگر و همچنین نشر و بازنشر آن در فضای مجازی و سایر موارد اعلامی؛ نظیر اظهارات خلاف واقع، افترا و توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به فعالیت‌های فدراسیون ووشوی ایران از طریق صفحات شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرامی نامبردگان و اقدامات ضد منافع ملی و رفتارهای خارج از شأن یک ورزشکار ملی، با حضور اعضای کمیته، طرفین شکایت و وکلای آن ها تشکیل گردید.

2- اعضای کمیته انضباطی با بررسی دقیق موارد مذکور پس از استماع شکایت شاکیان و اظهارات خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان و دفاعیات وکلای ایشان؛ تخلفات نامبردگان را منطبق با بندهای 1، 3 و 5 ماده 7 آیین‌نامه انضباطی مسابقات ورزشی دانسته و لذا به استناد بند4 ماده 8 آیین‌نامه مذکور؛ خانم شهربانو منصوریان را به مدت 20 ماه و خانم سهیلا منصوریان را با توجه به اظهار ندامت به مدت 8 ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی محکوم نمودند.

3- این رأی در صورت اعتراض مطابق با ماده 9 آیین‌نامه مزبور ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ 1399/05/22 قابل تجدیدنظرخواهی و بررسی مجدد می‌باشد.

4- ضمناً برخی از اتهامات مطروحه در گزارشات واصله به فدراسیون علیه خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان قابلیت طرح در دادسرای عمومی و فرهنگ و رسانه را دارا می‌باشند.

ناطقی: اظهارات شهربانو منصوریان کذب محض است/ او تمام چیزی را که امروز دارد مدیون فدراسیون ووشوست


انتهای پیام/

R1434/P1015145/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ووشو ایران فدراسیون ووشو سهیلا منصوریان شهربانو منصوریان ووشو بیشتر بخوانید... جام قهرمانی لیگ ووشو ۲۵ مرداد اهدا می‌شود بیشترین اعتبار ورزش و جوانان سیستان‌ و بلوچستان به هیئت ووشو اختصاص یافته است برگزاری سومین یادواره شهدای ووشو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جام قهرمانی لیگ ووشو ۲۵ مرداد اهدا می‌شود بیشترین اعتبار ورزش و جوانان سیستان‌ و بلوچستان به هیئت ووشو اختصاص یافته است برگزاری سومین یادواره شهدای ووشو واژه های کاربردی مرتبط ووشو ایران فدراسیون ووشو سهیلا منصوریان شهربانو منصوریان ووشو پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند/ خدا را شکر هنوز کارمان به چیپس و پفک نرسیده است! ۲ حریف استقلال جاسم کرار را کنار گذاشت/ کرار: الشرطه مى‌خواهد من را برابر هواداران قرار دهد ۳ با اعلام باشگاه پرسپولیس؛ لایحه دفاعیه در پرونده کالدرون و دستیارانش به CAS ارسال شد ۴ اکبرپور: حریفان استقلال بازی را از بیرون زمین شروع می‌کنند/ تیمِ مجیدی فنی‌ترین تیم ایران است ۵ ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ۶ مهاجم منچستریونایتد در لیست خرید پاری‌سن‌ژرمن ۷ رقابت رئال مادرید و بارسلونا بر سر سانچو ۸ نامجومطلق: فریب جایگاه پیکان در جدول را نمی‌خوریم/ هیچ بازیکنی فعلاً‌ حق ندارد به دربی فکر کند مهمترین اخبار ورزشی رسول‌پناه: می‌توانستند پول برانکو را پرداخت کنند اما این کار را نکردند/ خدا را شکر هنوز کارمان به چیپس و پفک نرسیده است! آشوبی: ثبات فنی پرسپولیس شانس این تیم را برای پیروزی در دربی بیشتر می‌کند/ همه تیم‌ها از اشتباهات داوری ضرر کرده‌اند کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم جلالی: بازی مقابل پرسپولیس یک فینال بزرگ برای ماست/ می‌خواهیم قبل از بازی آخر به آرامش برسیم مهمترین اخبار تسنیم یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت وال‌استریت ژورنال: حداکثر ۲ کشور از قطعنامه آمریکا علیه ایران حمایت می‌کنند ظریف: سوء‌استفاده‌کنندگان از انفجار بیروت به دنبال بی‌ثباتی لبنان هستند جیسون رضائیان: رفتن هوک تایید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو ایران فدراسیون ووشو سهیلا منصوریان شهربانو منصوریان ووشو ووشو ایران فدراسیون ووشو شهربانو منصوریان ووشو شهربانو منصوریان کمیته انضباطی فدراسیون ووشو آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی

کمیته انضباطی برای سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک جریمه‌ای نقدی را در نظر گرفت و از محرومیت تعلیقی وی رفع شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی درباره تخلف انتسابی سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه پس از دیدار برابر شمس آذر قزوین تأکید کرد، تخلف وی محرز و مسلم تشخیص است و با استناد به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق

 

رأی صادره قابل اجرا بوده و قابل تجدیدنظر پس از مدت هفت روز از تاریخ این ابلاغ است.

ضمناً یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه 1004 پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره 224 نیز رفع اثر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی