Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از بازی پارس جنوبی و فولاد، نگاهی به وضعیت دو تیم داشته ایم.

در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران از هفته بیست و نهم، تیم های رده پانزدهم و چهارم لیگ برتر با یکدیگر بازی می کنند.

به گزارش طرفداری، تیم های پارس جنوبی و فولاد خوزستان، در هفته ماقبل پایانی لیگ خلیج فارس به مصاف یکدیگر می روند.

اطلاعات بازی

هفته بیست و نهم لیگ برتر؛ جام خلیج فارس

پارس جنوبی - فولاد خوزستان

شنبه 25 مرداد 1399 ساعت 20:45

داور: اشکان خورشیدی - محمد راهی - حمید نادری - محمدرضا تارخ / ناظر: محمود رفیعی

جم - ورزشگاه تختی جم

 

وضعیت دو تیم

تیم پارس جنوبی جم با سرمربیگری سیدسیروس پورموسوی، با 26 امتیاز در تلاش برای بقا در لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسی ها هفته گذشته در خانه از شاهین شکست خوردند تا زنگ خطر برای این تیم به صدا در آمده و در لبه پرتگاه سقوط به لیگ آزادگان قرار بگیرند. پارس جنوبی با به ثمر رساندن 20 گل در این فصل لیگ برتر، ضعیف ترین خط حمله را در اختیار دارد. برای شاگردان پورموسوی، بازی استقلال و پیکان هم از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که پیکان بتواند از استقلال امتیاز بگیرد و شاگردان پورموسوی از سد فولادی ها عبور نکنند، به لیگ آزادگان نزدیک تر می شوند. محمد نوری و محمود شفیعی به علت محرومیت، قادر به همراهی پارس جنوبی در این دیدار نیستند.

در سمت دیگر، تیم فولاد با سرمربیگری جواد نکونام در رده چهارم جدول و در تلاش برای کسب سهمیه آسیایی است. فولادی ها در بازی هفته گذشته در یک رقابت نفس گیر نتوانستند سایپا را مغلوب کنند و از شانس هم امتیاز شدن با استقلال بازماندند. فولاد در این فصل لیگ برتر بعد از پرسپولیس، با 19 گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد. شاگردان نکونام در صورت شکست پارس جنوبی، صرف نظر از نتیجه بازی های تراکتور - ماشین سازی و استقلال - پیکان، با 50 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرده و خیالشان بابت کسب سهمیه آسیایی راحت می شود.

در بازی رفت، فولاد خوزستان با تک گل ایوب والی توانست پارس جنوبی را شکست دهد.

وضعیت جدول

 

دیدار های اخیر

 

پنچ بازی رو در روی دو تیم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پارس جنوبی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بین صعود و سقوط

ایسنا/یزد یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران را تیم‌های داماش و چادرملو در رشت برگزار خواهند کرد.

 بیست و هفتمین هفته از لیگ آزادگان ایران روز گذشته (یکشنبه ۲۶ فرودین) آغاز شد؛ و یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته را تیم‌های داماش گیلان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه عضدی شهر رشت انجام می‌دهند.

 تقابل بین نماینده اردکان و گیلان، دو تیم بالا و پایین جدول، در این هفته می‌تواند نقش تعیین کننده در صعود یا سقوط آنها از لیگ یک را داشته باشد.

رقابت نزدیک و شانه به شانه سه تیم چادرملو اردکان، فجر سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان، حساسیت در هفته‌های پایانی لیگ در بالای جدول را برای تثبیت جایگاه خود در رده دوم و قطعی کردن صعودشان به لیگ برتر دوچندان کرده‌ است؛ و همین حساسیت در انتهای جدول نیز بین تیم های داماش گیلان، شاهین بندرعامری و خوشه طلایی برای بقا در لیگ وجود دارد.  

شکست در این بازی برای شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو که رویای لیگ برتری شدن را در سر دارند و فاصله آن‌ها تا تحقق چنین آرزویی تنها هشت هفته است، اصلا خوشایند نیست.  

اما در آن سوی میدان یاران «نظر محمدی» در داماش با توجه به خطر سقوط چیزی برای از دست دادن ندارند؛ و تمام تلاششان را برای خروج از منطقه بحران و بقا در لیگ با پیروزی مقابل چادرملو رده دومی خواهند کرد.

چادرملو با کسب ۱۷ از ۲۶ بازی و با احتساب ۵۵ امتیاز در رده دوم جدول و داماش گیلان با کسب تنها ۴ برد از همین تعداد بازی و با احتساب ۱۹ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد؛ اعداد و ارقامی که نمایانگر کیفیت بسیار پایین‌تر داماش به چادرملو است؛ و داماشی‌ها باید در بازی امروز به حضور تماشاگرانشان و اتفاقات پیش بینی نشده این بازی دلخوش باشند.

این دو تیم در بازی دو رفت خود در ورزشگاه نصیری یزد به مصاف یکدیگر رفتند؛ که نتیجه این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر چادرملو همراه بود.  

قضاوت داور لیگ برتری برای بازی سرنوشت‌ساز لیگ یک

حساسیت این دیدار موجب شده تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم یک داور لیگ برتری را برای این بازی انتخاب کند.

علی صفایی که در هفته بیست و یکم لیگ برتر قضاوت دیدار تیم‌های هوادار و استقلال تهران را برعهده داشت، این بازی را سوت می‌زند.

همچنین علی‌اکبر نوری و علی فراهانی نیز که در لیگ برتر کمک داور هستند علی صفایی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • جدال بین صعود و سقوط