Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@10:09:08 GMT

کلنگ مدرسه ۶ کلاسه هشتبندی میناب به زمین زده شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۱۰۱

کلنگ مدرسه ۶ کلاسه هشتبندی میناب به زمین زده شد

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: عملیات اجرایی هنرستان توحید واقع در منطقه توکهور و هشتبندی با اعتباری حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «مجید سلحشور» در حاشیه آیین کلنگ‌زنی مدرسه 6 کلاسه هشتبندی با ذکر این نکته که کلنگ مدرسه 6 کلاسه  هشتبندی میناب به زمین زده شد، اظهار کرد: این مدرسه دارای 304 متر مربع ساختمان آموزشی و 169 متر مربع کارگاه آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب عنوان کرد: تا پیش از این 108 مدرسه غیر استاندارد در شهرستان میناب وجود داشت که در حال حاضر 18 مدرسه در حال ساخت است.

 

وی با بیان اینکه مدارس در حال ساخت تا مهرماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهند رسید، ابراز داشت: در آغاز سال تحصیلی جدید چهار مدرسه در منظقه هشتبندی میناب به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانداری ویژه میناب احداث مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • خشت‌گذاری مدرسه ۶ کلاسه در محله فیروزآباد اشکذر
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود