Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا ابویی رئیس شورای اسلامی شهر مهریز گفت: در حالی که مهریز با داشتن مناطق خوش آب و هوا عنوان باغ شهر استان را یدک می‌کشد، ولی به تازگی وزارت کشور نام این شهرستان را در کنار ۳۵ شهر دیگر به عنوان یکی از شهر‌های تبعیدگاهی به قوه قضائیه معرفی کرده است و مردم مهریز از این نام گله‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابویی با بیان اینکه معلوم نیست بر چه اساسی یکی از تاریخی‌ترین و گردشگری‌ترین مناطق استان جزء فهرست شهر‌های تبعیدگاهی کشور اعلام شده است، اصلاح این مصوبه و رفع دغدغه مردم توسط مسئولان امر را خواستار شد.

او ادامه داد: انجام برخی کار‌ها و تصمیم‌ها بدون بررسی و در نظر گرفتن شرایط منطقه نه تنها هیچ سودی برای کشور به همراه ندارد بلکه موجب نگرانی مردم می‌شود که همواره در خدمت نظام و انقلاب اسلامی هستند.

رئیس شورای شهر مهریز اظهار داشت: اعضای شورای شهر منتخب مردم و نماینده واقعی آن‌ها هستند و باید طبق مقررات نسبت به بررسی مسائل و مشکلات و رفع دغدغه‌ها با همکاری سایر بخش‌ها ماموریت خود را انجام دهند.

ابویی گفت: شایسته است مسئولان امر در هر موقعیتی در امور مختلف قبل از هر اقدامی به رای و نظر مردم و نمایندگان آن‌ها احترام بگذارند و سپس نسبت به تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری اقدام کنند تا سرمایه‌های اجتماعی از دست نرود.

رئیس شورای شهر مهریز ابراز امیدواری کرد که موضوع اعلام این شهر به عنوان تبعیدگاه هرچه سریعتر توسط مسئولان استان و کشور بررسی و نسبت به حذف آن از لیست اعلامی، اقدام مناسب به عمل آید.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور تبعیدگاه قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از سیل در بهادران مهریز

دریافت 4 MB کد خبر 6081498

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • قیمت گوشی poco x5 pro 5g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۳۰ فروردین)
  • تصاویری از سیل در بهادران مهریز
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • وزارت کشور در بحث واگن‌های وارداتی جهادی عمل کند نه اداری