Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

رسانه‌ها و منابع عراقی از وقوع انفجار بر سر راه یک کاروان  لجستیکی متعلق به ارتش آمریکا در الدیوانیه عراق خبر داد.

اخبار بین الملل- مرکز موسوم به گروه «الاعلام الامنی» عراق امروز جمعه گزارش داد که یک عدد بمب در مسیر یکی از خودروهای کاروان مذکور حین عبور از پل «الدیوانیه» (بین استان‌های نجف و دیوانیه) منفجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز با این حال مدعی شد که در این حادثه، هیچ گونه خسارتی به این کاروان وارد نشده است.

کانال «صابرین نیوز» در تلگرام نیز از وقوع چند انفجار بعد از انفجار بمب در مسیر کاروان خبر داد و نوشت: «انفجارهای پی در پی در دیوانیه پس از انفجار این کامیون حامل مواد لجستیک، احتمال وجود مواد منفجره را در این ستون امریکایى تایید میکند».

این کانال مدعی شد که نیروهای آتشنشانی برای خاموش کردن آتش ناشی از انفجار به منطقه اعزام شده‌اند ولی قادر به خاموش کردن آن نیستند.

هنوز فردی یا گروهی مسئولیت این انفجارها را بر عهده نگرفته است.

به دنبال تصویب طرح خروج نظامیان خارجی از عراق در پارلمان این کشور به دنبال ترور شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی، احساسات ضد آمریکایی در عراق بیشتر شده و گروه‌های سیاسی خواهان اجرای مصوبه پارلمان هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق انفجار ارتش آمریکا الدیوانیه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موشک های ایران در آسمان بیت المقدس /اسرائیل، آژیر خطر را به صدا در آورد /صدای انفجار به گوش می رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ساعاتی پیش حمله گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد. هر چند که هنوز به صورت رسمی جزئیاتی درباره این حمله پهپادی اعلام نشده است اما، بنابر آنچه که در کانال‌های تلگرامی گفته شده، موشک‌های سپاه از شیراز، ارومیه، تبریز و اصفهان شلیک شدند.

همچنین تاکنون در ۲۷۲ نقطه از اسرائیل از جمله در تأسیسات هسته‌ای دیمونا صدای آژیر خطر به صدا در آمده و انفجارهای متعدد در سراسر اسرائیل و کرانه باختری شنیده می‌شود.

ارتش اسرائیل نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: «دقایقی پیش ایران چندین موشک [کروز] از خاک خود به سوی اسرائیل شلیک کرده و از شما می‌خواهم که در حالت آماده‌باش باشید و بر اساس دستورات فرماندهی جبهه داخلی عمل کنید. هر منطقه‌ای تهدید شود، آژیر خطر آن را اعلام می‌کند. یادآوری می‌کنم که فارغ از مکان تهدید، شما به منطقه امن بروید و حداقل ده دقیقه آنجا بمانید. هم‌اکنون جنگنده‌ها در آسمان هستند و آماده مقابله با تهدیدات هستند شاید صدای انفجار یا اصابت موشک‌ها را بشنوید.»

همچنین شبکه خبری سی.ان.ان هم اکنون در حال پخش تصاویری از آسمان بیت المقدس است که موشک های ایرانی از فراز آن عبور می‌کنند. نیک رابرتسون، خبرنگار سی.ان.ان حاضر در بیت المقدس در حال گزارش دادن درباره عملکرد جهت حرکت موشک‌ها و نحوه عملکرد گنبد آهنین اسرائیل است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894819

دیگر خبرها

  • حمله آمریکا و انگلیس به غرب یمن
  • رسانه عبری: ایران عدم بازدارندگی آمریکا و اسرائیل را فاش کرد
  • وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم
  • نرخ سفر عتبات از اردیبهشت افزایش می‌یابد
  • افزایش نرخ سفر عتبات از اردیبهشت ماه
  • صدای انفجار شدید در ایلات به گوش رسید
  • وقوع انفجار قوی در ایلات
  • بلومبرگ: ارتش اوکراین در آستانه فروپاشی است
  • تایید وقوع انفجار در صحرای نقب اسرائیل
  • موشک های ایران در آسمان بیت المقدس /اسرائیل، آژیر خطر را به صدا در آورد /صدای انفجار به گوش می رسد