Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام قاضی‌دزفولی با اشاره به تلاش دشمن جهت کمرنگ کردن واقعه عاشورا در جامعه به بهانه کرونا است گفت: برگزاری مراسم محرم و صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (جمعه ۲۴ مرداد) در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهرستان اظهار کرد: در دنیا هیچ چیزی بالاتر از محبت اهل بیت (ع) وجود ندارد و هرکس این سرمایه را دارد گویی همه چیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه دزفول در خصوص برگزاری مراسم عزاداری در ماه‌های محرم و صفر افزود: مردم دزفول در محبت و مودت اهل بیت (ع) زبانزد خاص و عام هستند و همانطور که در شرایط کرونایی از شکوه و جلال برنامه‌های غدیر کاسته نشد و نسبت به ساحت امیرالمؤمنین اظهار ارادت کردند، سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) نیز تعطیل نخواهد شد.

 

وی ابراز کرد: در ایام عزاداری امام حسین (ع) به تعبیری دزفول تبدیل به یک حسینیه بزرگ می‌شود و امسال نیز با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری، با رعایت موازین و توصیه‌های بهداشتی سوگواری به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت فضای مجازی تصریح کرد: تلاش بر این است که هر برنامه‌ای که با دستورالعمل‌های بهداشتی فاصله دارد حذف شود و به شکل دیگری صورت پذیرد چراکه مهمترین مسئله سلامت مردم است.

 

وی حضور مردم را موجب شکوه و عظمت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی دانست و عنوان کرد: مسئولان مدیریت می‌کنند ولی اصل کار، مردمی است که عظمت و شکوه مراسم را رقم می‌زند و باعث افتخار شهرستان است.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به اینکه همیشه پیرو قانون و منویات مقام عظمای ولایت بوده‌ایم اضافه کرد: در برگزاری برنامه‌های ماه محرم تابع ستاد ملی مبارزه به کرونا خواهیم بود تا هم سنت‌های حسنه عزاداری را حفظ کنیم و هم در محضر رهبرمان روسفید باشیم.

 

وی با اشاره به تلاش دشمن جهت کمرنگ کردن مراسم محرم و صفر اذعان داشت: با توجه به نیاز شوم دشمن باید مراسم سوگواری محرم و صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت برگزار شود.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه پیام عاشورا باید سرلوحه بشریت قرار گیرد تاکید کرد: آئین‌های عزاداری محرم و صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان دزفول برگزار خواهند شد.

 

وی همچنین مباهله را بزرگترین افتخار برای شیعه دانست و بیان کرد: یکی از زیباترین جلوه‌های حقانیت اهل بیت (ع) از منظر قرآن آیه مباهله است لذا ضروری است تمام شیعیان  نسبت به مباهله شناخت داشته باشند.

 

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: مباهله سندی رسا و گویا بر حقانیت اهل بیت پیامبر گرامی اسلام است و مباهله نشان داد که علم خاص پیامبر اسلام به هرچیز تعلق گیرد همان اتفاق می‌افتد.

 

 وی یاد آور شد: از آیه 5 تا 25 سوره انسان به‌صورت کامل به فضائل و مناقب اهل بیت پیامبر پرداخته می‌شود که به روح وجان آدمی صفا می‌بخشد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه دزفول شهرستان دزفول دزفول قاضی دزفولی حجت الاسلام جمعه دزفول محرم و صفر اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد

فرماندار بیرجند گفت: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی فاضلی فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری بیرجند اظهار داشت: اکثر مردم ما فهمیم هستند و با کمترین تذکری برای رعایت قانون عفاف و حجاب همراهی می‌کنند و این نشان می‌دهد که عمدتاً فریب خورده هستند در این راستا کمتر با مباحث هنجارشکنی و ساختارشکنی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه از جامعه اداری انتظار می‌رود که در تراز اسلامی باشند، گفت: پشت سر بی‌حجابی تحمیلی سیاست‌های استکباری و استعماری است که باید هوشیار  بوده و در پازل دشمن بازی نکنیم. 

فرماندار بیرجند با بیان اینکه در دو سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار خوب و جهشی در سطح کشور و استان انجام شده است، افزود: در طول انقلاب اسلامی ثابت شده است که هر جایی کار را به دست مردم سپردیم موفقیت هم حاصل شده و تجربیات زیادی داشته‌ایم که باید از آن درس بگیریم.

وی بیان کرد: برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های اشتغال در حوزه محلات شناسایی می‌شود و با حمایت‌ها و منابع دولتی بحث جهش تولید در اشتغال خرد و خانگی محلات بیرجند را آغاز خواهیم کرد.

فاضلی‌فرد با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: هر چه از عمر انقلاب می‌گذرد به جمله طلایی حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند اگر سپاه نبود کشور نبود بیشتر پی می بریم و سپاه شناسنامه یک ملت است و در بدترین شرایط تاریخی به دستور امام راحل شکل گرفت و بارهای سنگینی را در سخت‌ترین شرایط به دوش کشید و پیروز میدان هم شد.

وی یادآور شد: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را بهم ریخت و قدرت بازدارندگی اسرائیل را منهدم کرد و امروز قدرت نرم ملت ایران جهان شمول شده و این عزت ارزان به دست نیامده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه اصولاً در هر امری نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌زند، گفت: در یک خانواده فرزندانی که تربیتی شدند بازهم نیروی انسانی حرف اول را می‌زند.

آیت الله سید علیرضا عبادی با بیان اینکه قدم اول پیروزی انقلاب بر جریان‌های اسلامی و به معجزه نزدیک‌تر بود، افزود: در این امر مهم نیز نیروی انسانی بود که توانست این نهضت را با خون خود بر خواسته‌های استعمارگران غالب کند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در دشمنی بالاتری نمره را می‌گیرند، تصریح کرد: چرا که حواسشان بسیار جمع بود و اولین کاری که شروع کردند ترور انسان‌های کارآمد و هدفمند بود و دشمن حواسش جمع است که نیروی انسانی کارآمد را جمع کند و هر جا آدم متعهدی است از بین می‌برند.

وی با بیان اینکه امام تأکید داشتند که نگذارید انقلاب‌ به دست نامحرمان بیفتد، یادآور شد: باید از راه‌های مختلف هر چه دشمن کار  کرده را خنثی کنیم و دولت اسلامی وقتی نقش خود را درست اجرا کرد جامعه ما اسلامی می شود که در این راستا نشانه هایی در دولت سیزدهم وجود دارد اما کافی نیست و مشکلات زیادی وجود دارد که باید حل شود.

انتهای پیام /253

دیگر خبرها

  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • ‌کلاهبرداری میلیاردی فالگیر به بهانه درمان فرزند
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • فقر مطلق کمرنگ شد
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • تکمیل بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های بهداشتی در خوزستان