Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@10:56:52 GMT

ویدئوکلیپ «مقاومت» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۱۵۸

ویدئوکلیپ «مقاومت» منتشر شد

ویدیوکلیپ «مقاومت» شامل برگزیده فرمایشات حضرت آیت‌الله‌‌العظمی خامنه‌ای به مناسبت روز مقاومت، به 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد. به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویدئوکلیپ «مقاومت» شامل برگزیده فرمایشات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به مناسبت  روز مقاومت، به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا بر اعلام مدیریت روابط عمومی فرهنگ‌سرای ابن‌سینا، پانزدهمین ویدیوکلیپ از مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» با عنوان «مقاومت» که به طرح دیدگاه‌های رهبر حکیم انقلاب درباره نظریه و منطق مقاومت می‌پردازد، همزمان با ۲۳ مرداد روز مقاومت تولید شد.

در این اثر دیدگاه‌های حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در مورد حقیقت مقاومت به عنوان یک حرکت عظیم اسلامی برای تحقق عدالت و آزادی که گریبان نظام سلطه را می‌گیرد و اصالت نظریه مقاومت در مقام نظری و عملی که در نهایت طبق وعده الهی جریانی پیروز است، بازخوانی شده است.

مجموعه تولیدات ویدئویی «نشان» به طرح بیانات رهبر بزرگوار انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملی می‌پردازد و توسط فرهنگ‌سرای ابن‌سینا به صورت مناسبتی تولید و منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فرهنگ سرای ابن سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فراخوان نخستین المپیاد هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

بر اساس این فراخوان، شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری، ارتقای مهارت‌های فردی، گروهی و اجتماعی، ایجاد همبستگی و نشاط، امید و انگیزه به خصوص در میان هنرجویان و هنرمندان مراکز آموزشی، کمک به توسعه عدالت اجتماعی، فرهنگی و آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزار‌های هنری و آموزشی از اهداف مهم المپیاد هنر است.

این فراخوان در سایت معانت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته است و از اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «قواعد تفسیری مقام معظم رهبری» با ویرایش جدید منتشر شد
  • تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس در کرمانشاه
  • کرمانشاه، میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس می‌شود
  • کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس
  • نشست «اربعین؛ نقطه تعالی انصاراللهی مقاومت» برگزار می شود
  • فراخوان نخستین المپیاد ملی آموزش هنر منتشر شد
  • فراخوان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» منتشر شد
  • فراخوان نخستین جشنواره «اتقان» منتشر شد
  • فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی هنری «اتقان» منتشر شد
  • فراخوان نخستین جشنواره فرهنگی- هنری «اتقان» منتشر شد