Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 16 آغاز شد.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به سیرجان برگزار شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان یحیی گل‌ محمدی امروز (جمعه) از ساعت 16 تمرین خود را در زمین ورزشگاه شهیدکاظمی آغاز کردند. پیش از شروع تمرین بازیکنان با حضور گل‌محمدی به کار با توپ و نگه داشتن توپ روی هوا پرداختند که باعث ایجاد فضایی شاد شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرین با گرم کردن و سپس انجام آقا وسط در قالب سه گروه آغاز شد. مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند هم بخش‌های بعدی تمرین بود.

تمرین اختصاصی بشار رسن زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس

بشار رسن امروز اختصاصی زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد. همچنین کریم باقری که در تمرین روز گذشته مصدوم شده بود، امروز در تمرین غایب بود و نمی‌تواند تیم را در سفر به سیرجان همراهی کند.

پرسپولیسی‌ها بعد از تمرین بلافاصله راهی فرودگاه شدند تا با پرواز چارتر راهی سیرجان شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، ترکیب گل‌گهر که برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد، غیبت سه بازیکن حسابی به چشم آمد؛ مسیح زاهدی، نوید عاشوری و علیرضا علیزاده. در این بین نرسیدن علیزاده به بازی قابل انتظار بود، اما غیبت نوید عاشوری و مسیح زاهدی غافلگیرکننده.

مسیح زاهدی یکی از مهره های کلیدی گل گهر در این فصل بوده که او هم شرایطی مشابه احمدرضا زنده روح دارد.

مارینوس اوزونیدیس با این سه بازیکن تیمش را برای مصاف با پرسپولیس به میدان فرستاده بود و اتفاق تلخ در این مسابقه این بود که احمدرضا زنده‌روح دیگر بازیکن کلیدی سرمه‌ای پوشان هم به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد و در دیدار برابر هوادار به همین دلیل غیبت داشت؛ این اتفاقی بود که برای زاهدی و عاشوری هم رخ داد و این دو بازیکن هم به دیدار قبلی گل گهر مقابل هوادار نرسیدند.

احمدرضا زنده‌روح در مقابل پرسپولیس مصدوم شد و یکی دو هفته دیگر برای بازگشت زمان نیاز دارد.

در همین شرایط روز گذشته خبر مصدومیت طولانی‌ مدت نوید عاشوری به صورت رسمی اعلام شد و این هافبک خلاق تا پایان مسابقات به دلیل کشیدگی از ناحیه رباط داخلی از دسترس کادر فنی خارج شد. درباره زنده روح و مسیح زاهدی شرایط اما امیدوارکننده تر است و این دو بازیکن اگرچه شاید به مصاف بعدی تیم‌شان مقابل استقلال خوزستان نرسند، اما در مسابقات آتی لیگ برتر و همینطور جام حذفی می‌توانند به کمک اوزونیدیس بیایند که این روزها تیمش به دلیل مصدومیت پرشمار بازیکنان کلیدی از روزهای اوج فاصله گرفته و سه شکست پیاپی را مقابل سپاهان، پرسپولیس و هوادار تجربه کرده است. 

نوید عاشوری مهره خلاق و بازیساز گل گهر در میانه میدان به طور کامل فصل را از دست داده است.

دیگر مصدوم اردوی گل گهر علیرضا علیزاده بود که پس از چند هفته غیبت و ریکاوری، سرانجام برای دقایقی مقابل هوادار بازی کرد تا احتمال در بازی بعدی تیمش بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد.

علی علیزاده در مصاف با هوادار پس از چند هفته غیبت به ترکیب برگشت و به نظر می رسد از دیدار بعدی تیمش بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد.

البته به لیست مصدومان پرشمار گل گهر باید نام مهران گلزاری کاپیتان این تیم را هم اضافه کرد که در میانه‌های فصل دچار مصدومیت از ناحیه زانو شد و گفته می‌شود به هفته‌های پایانی فصل می‌رسد.

مهران گلزاری مصدوم قدیمی اردوی گل گهر به شمار می رود که گفته می شود در هفته های پایانی شرایط بازگشت به ترکیب را پیدا می کند. او چند ماه پیش عمل زانو انجام داد و رفته رفته در حال بازگشت به تمرینات گروهی است.

دیگر خبرها

  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • مدافع برزیلی استقلال مصدوم است/ قهری در کار نیست
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • قهر تکذیب شد؛ ستاره استقلال مصدوم است
  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • محتواهای «زندگی با آیه ها» را باید اختصاصی ارایه کنیم
  • پرسپولیسی‌ها وزنه زدند؛ بیرانوند همچنان دور از تمرین گروهی
  • تمرین بدنسازی پرسپولیس در ورزشگاه کاظمی