Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@00:07:36 GMT

فلسطینیان تصاویر محمد بن زائد را آتش زدند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۱۷۴

فلسطینیان تصاویر محمد بن زائد را آتش زدند

کرانه باختری امروز شاهد اعتراضات گسترده به توافق عادی سازی میان رژیم صهیونیستی و امارات بود که در جریان این تظاهرات، عکس های ترامپ، بن زاید و نتانیاهو به آتش کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، فلسطینی امروز جمعه عکس‌های محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی را در جریان تظاهراتی در کرانه باختری در محکومیت توافق عادی سازی ابوظبی با تل آویو به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان عینی گزارش دادند: صدها فلسطینی با برگزاری تظاهراتی در مناطق مختلف کرانه باختری، توافق امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در شهرک یطا در الخلیل در کرانه باختری گروهی از جوانان فلسطینی پرچم امارات لگد مال کردند و سپس آن‌را آتش زدند.

در این شهرک تظاهرات کنندگان شعارهایی در مخالفت با توافق عادی سازی سر دادند.

در شهر نابلس نیز صدها فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در میدان الشهداء در مرکز این شهر دست به تظاهرات زدند و عکس‌های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی را به آتش کشیدند.

تظاهرات کنندگان پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: از فلسطین به محمد بن زاید، راه قدس با خون شهیدان باز می‌شود نه با خائنان.

در شهرک حارس در سلفیت نیز فلسطینی‌ها شعارهایی در محکومیت توافق امارات و رژیم صهیونیستی سر دادند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امارات رژیم صهیونیستی کرانه باختری رژیم صهیونیستی کرانه باختری عادی سازی محمد بن بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم

می دانیم که نهادهای بین المللی و غربی، خود شریک دزدند و یاور ظالم! اما در اینجا خطابمان به حاکمان اسلامی و عربی سازشکار است: اگر دین ندارید و از خدا نمی ترسید لااقل آزادمرد باشید و اگر غیرت دارید اجازه ندهید ناموستان هتک حرمت شود!

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی جنایت فجیع رژیم صهیونیستی در بیمارستان الشفاء غزه بیانیه ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

این بیانیه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر(ص) فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، و پاسخ نگوید[کمکش نکند]، مسلمان نیست) ( کافى، ج 2، ص 453)
همزمان با ماه مبارک رمضان و در حالیکه مردم مظلوم فلسطین در غزه روزه دارند، رژیم ذلیل و حقیر صهیونیستی مرتکب جنایات ضد انسانی و وحشیانه ای می شود. این رژیم پلید و شیطان صفت در آخرین جنایات خود در دیرالبلح و بیمارستانهای امل و شفاء پیر و کودک و زن و مردِ روزه دار را به خاک و خون کشیده است و مهمتر و غمبارتر اینکه بیماران و پناهندگان در بیمارستان شفاء غزه را به بدترین شکل به شهادت رسانده و زنان عفیف و پاکدامن را هتک حرمت نموده است!
از رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی انتظارِ پایبندی به کمترین اصول و حقوق انسانی را نداریم و نیک می دانیم که نهادهای بین المللی و غربی، خود شریک دزدند و یاور ظالم! اما در اینجا خطابمان به حاکمان اسلامی و عربی سازشکار است: اگر دین ندارید و از خدا نمی ترسید لااقل آزادمرد باشید و اگر غیرت دارید اجازه ندهید ناموستان هتک حرمت شود!
ما ضمن محکومیت شدید و ابراز انزجار فراوان از این حادثه تلخ نسبت به عادی انگاری و روزمره گی جنایات صهیونیستها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم و از همه آزاد مردان و زنان جهان می خواهیم که به هر طریق ممکن نسبت به اعتراض و محکوم نمودن این جنایات به پا خیزند؛ مردم جهان روز جهانی قدس نزدیک است!
ما به زودی پیشنهادات متنوع خود برای نحوه کمک همه مردم جهان به مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام خواهیم کرد«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون».


ستاد اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت

دیگر خبرها

  • تظاهرات مردم اردن برای چهارمین روز متوالی ادامه دارد
  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در اردن، مغرب و کرانه باختری
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند | ۶ عملیات جدید و پی در پی در دریاس سرخ
  • تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین