Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@05:10:12 GMT

آزادی ایران برای تجارت تسلیحاتی «جنون محض» است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۱۹۵

آزادی ایران برای تجارت تسلیحاتی «جنون محض» است

وزیر خارجه آمریکا امروز جمعه مدعی شده آزاد گذاشتن ایران برای تجارت تسلیحاتی «جنون محض» است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا امروز جمعه مدعی شده آزاد گذاشتن ایران برای تجارت تسلیحاتی «جنون محض» است.

به گزارش واشنگتن‌پست، مایک پمپئو وعده داده ایالات‌متحده آمریکا اجازه نخواهد داد تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران در موعد مقررش در روز ۱۸ اکتبر سال جاری لغو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن‌پست نوشته پمپئو این خط قرمز را در حالی کشیده که شورای امنیت در آستانه رأی دادن به پیش‌نویس قطعنامه آمریکا برای جلوگیری از اتمام این تحریم‌ها است.

انتظار می‌رود شورای امنیت قطعنامه آمریکا را رد کند. واشنگتن‌پست نوشته اروپایی‌ها بیم آن دارند که چنین اقدامی تهران را به سمت خروج از توافق هسته‌ای سوق خواهد داد.

 

منبع: آنا

کلیدواژه: وزیر خارجه آمریکا تحریم تسلیحاتی مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش خبرآنلاین «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898970

دیگر خبرها

  • رویترز: آمریکا به صورت مخفیانه به اوکراین موشک دوربرد ارسال کرده است
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • بسته تسلیحاتی یک میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • آماده‌سازی بسته کمک تسلیحاتی جدید آمریکا به اوکراین
  • تاکتیک رسانه‌ای واشنگتن پست در قبال عملیات وعده صادق
  • امیرعبداللهیان: ایران و پاکستان برای افزایش تجارت به ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری کرده‌اند
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم