Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد  گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی از تردد خودروی سوداگران مرگ با محموله افیونی در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

او افزود: با رصد دقیق اطلاعاتی خودروی زانتیا حامل این محموله شناسایی شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ماموران پلیس یزد و خاتم تشکیل و به محل اعزام شدند و خودروی قاچاقچیان را در "مروست" متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ، گفت: در بازرسی از خودرو، ۱۸۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند و متهمان نیز که این محموله را از شرق کشور بارگیری کرده بودند به مقامات قضائی معرفی شدند.

سردار بهدانی فرد همچنین از کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک و انهدام باند قاچاقچیان در شهرستان میبد خبر داد و گفت: تیم عملیات ویژه موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان میبد با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم عملیات ویژه استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، در یک عملیات ضربتی خودروی متهمان را در هنگام انتقال مواد مخدر در شهرستان میبد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در این عملیات، دو قاچاقچی نیز دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آن‌ها بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر قاچاق مواد مخدر استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، شهرستان قرچک یکی از شهرستان‌های استان تهران است که به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌آباد و قشلاق جیتو با انتزاع از شهرستان ورامین ایجاد شد . شهروند خبرنگار ما از آسیب های احتمالی سگ های ولگرد به زنان و کودکان نگران است و درخواست رسیدگی و جمع آوری آنها را دارد.

متن شهروند خبرنگار ما:

سلام در شهرستان قرچک بخصوص شهرک مهستان مسأله سگ های وحشی به صورت بحرانی در آمده و برای زنان و کودکان ایجاد خطر می کند شهرداری قرچک هم متاسفانه هیچ اقدامی برای جمع آوری انجام نمی‌دهد لطفاً پیگیری فرمایید سپاسگزارم.

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه