Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین قاسمی گفت: در این جلسه که با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور و معاون توسعه منابع و مدیریت دانشگاه در ساختمان اورژانس کشور برگزار شد، چالش ها و نیازمندیهای اورژانس ۱۱۵ هرمزگان، بررسی گردید.

قاسمی گفت: کمبود نیروی انسانی، نوسازی ناوگان آمبولانسی اورژانس ۱۱۵ استان، توسعه پایگاه های شهری و جاده ای استان، نوسازی پایگاه های فرسوده و پیگیری امور مربوط به اورژانس هوایی، از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با پیگیرهای رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و رئیس سازمان اورژانس کشور، مجوز استخدام ۱۵۰ نیروی انسانی برای اورژانس هرمزگان صادر شده است که به زودی جذب خواهند شد.

با توجه به موقعیت استراتژیک استان و داشتن بیش از ۱۲ هزار کیلومتر مرز آبی و ۱۴ جزیره، نیاز مبرم به بالگرد فوریت پزشکی محسوس است؛ به زودی یک فروند بالگرد ملکی، جهت رفاه حال بیماران و مصدومان و نجات جان آنان، خریداری و به اورژانس ۱۱۵ هرمزگان تحویل داده می شود؛ همچنین با توجه به کوهستانی بودن بعضی از مناطق استان مثل بشاگرد، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس ویژه مسیرهای صعب العبور به اورژانس استان، اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به تامین اعتبار لازم جهت تعمیر و نوسازی آمبولانس های فرسوده، گفت: هفت باب پایگاه شهری و جاده ای در شهرهای بندرلنگه، بندرخمیر، بندرعباس و قشم نیز در حال ساخت می باشد که با مساعدت رئیس اورژانس کشور جهت تامین اعتبار لازم، تا چند ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: با راه اندازی کد ۲۴۷ و ۷۲۴ در شهرستان های میناب و بندرلنگه، بیمارانی که دچار سکته قلبی و مغزی می شوند، از به روزترین خدمات پیش بیمارستانی دنیا، برخوردار خواهند شد.

کد خبر 4998400

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین قاسمی اورژانس بالگرد امدادی ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم گرگان شهرکرد قزوین کمک مومنانه بیرجند اورژانس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵ و ۱۹ دقیقه صبح امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام شد و سه واحد آمبولانس امدادی اورژانس و ۲ اکیپ امدادی هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، عباس عابدی با اشاره به اینکه واحد‌های امدادی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند، افزود: در این سانحه هشت مرد ۲۲ تا ۸۹ سال و ۲ زن ۲۰ و ۶۳ سال مصدوم شدند.

وی ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام حسین (ع) گلپایگان و حضرت محمد (ص) میمه منتقل شدند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک مرد ۳۵ ساله نیز پس از دریافت مراقبت‌ها و خدمات اولیه درمانی سرپایی، عدم رضایت خود به انتقال به بیمارستان را به ماموران اورژانس اعلام کرد و ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • خریداری ۵ هزار دستگاه کانتینر با سرمایه گذاری ۱۸ میلیون دلار