Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:39:36 GMT

۱۰۷ هزار تن آسفالت از ابتدای سال در سطح شهر قم توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۲۴۴

۱۰۷ هزار تن آسفالت از ابتدای سال در سطح شهر قم توزیع شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از توزیع ۱۰۷ هزار تن آسفالت در چهارماهه نخست سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

سید ابوالفضل میریک امامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم ، با اشاره به اهمیت و میزان تولید آسفالت برای معابر و خیابان‌ها شهری اظهار داشت: تولید آسفالت از سال 95 در دستور این سازمان قرار گرفت و با توجه به محدودیت‌ها در تولید و توزیع آسفالت، در اجرای پروژه‌های عمرانی خللی ایجاد نشد و با وجود همه محدودیت‌ها با رعایت پروتکل‌ها به کار خود ادامه دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم ابراز کرد: در چهارماهه نخست امسال در تولید و پخش آسفالت 107 هزار تن آسفالت تولید و توزیع‌شده که 10 درصد نسبت به سال‌های قبل افزایش نشان می‌دهد و 800 هزار متر سطح شهر در این مدت با اعتبار 44 میلیارد تومان آسفالت شده است.

وی عنوان کرد: در زمینه آسفالت علاوه بر اجرای پروژه‌هایی که در دست اقدام داریم، باید شهروندان موارد درخواستی خود را به مدیران شهری اعلام کنند تا بر اساس اولویت و نیازسنجی به برنامه‌ریزی برای آسفالت در سطح شهر بپردازیم.

میریک امامی با بیان اینکه احداث بلوار پیامبر اعظم(ص) توسط توسعه و عمران و با مشارکت شهرداری انجام شد تصریح کرد: بحث بدنه و املاک توسط مسئولان سرمایه‌گذاری در حال انجام است و همه سرمایه‌گذاران به پروژه دعوت و محور فرهنگی برای آن تعریف‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول 7 کیلومتر فاصله میان حرم و جمکران در بلوار پیامبر اعظم(ص)، زائرسرا و هتل‌سازی و مجتمع‌های تجاری در بدنه بلوار تعریف‌شده است که با مشارکت سرمایه‌گذاران به سرانجام می‌رسد.

شهردار کرمان: 2 میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان انجام می‌شود عملیات آسفالت جاده اصلی شهر خلیفان مهاباد آغاز شد اجرای طرح سراسری روکش آسفالت در گیلان؛ 40 درصد از محور‌های شریانی استان بهسازی شد

سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اقدام این سازمان را موردتوجه قرار داد و افزود: در حال حاضر نیز پروژه تقاطع غیرهمسطح ولی‌عصر و تقاطع غیرهمسطح کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) و بلوار جمهوری و رمپ 9 دی و رینگ جمکران و شهدای روحانیت و بوستان غدیر از جمله پروژه‌های در دست اقدام است.

وی در مورد بودجه سازمان گفت: این سازمان با رویکرد اجرای پروژه‌های عمرانی به همراه درآمدزایی فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد و امسال با توجه به مصوبه شورای سازمان، بودجه 150 میلیارد تومان است و باید در قبال آن درآمد کسب کند تا 150 میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

میریک امامی نحوه رسیدن به بودجه را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: در اجرای پروژه‌های عمرانی در قالب پیمانکاری با شهرداری، سازمان‌های تابعه و حتی با شهرداری‌های اقماری استان وارد مذاکره می‌شویم و قرارداد منعقد می‌شود و در قبال این آسفالت و فروش جداول و مصالحی تولید شده، یک درآمدی حاصل می‌شود.

انتهای پیام/457/س

R7854/P/S6,62/CT1 بیشتر بخوانید... اعضای هیئت رئیسه شورای شهر قم انتخاب شدند؛ جلالی رئیس شورا باقی ماند قم| مراسم عزاداری محرم در مکان‌های روباز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود فاز نخست شهرک حمل‌ونقل قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعضای هیئت رئیسه شورای شهر قم انتخاب شدند؛ جلالی رئیس شورا باقی ماند قم| مراسم عزاداری محرم در مکان‌های روباز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود فاز نخست شهرک حمل‌ونقل قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ خطر ابتلا به کرونا در کودکان همچنان ادامه دارد/ علائم بیماری کرونا در کودکان را بشناسید ۲ گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! ۳ فکری: امیدوارم آخرین بازی خانگی‌مان را با برد پشت سر بگذاریم/ ما هم از چمن ورزشگاه وطنی راضی نیستیم ۴ همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم ۵ ترافیک در محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین است؛ اجتناب از سفرهای غیرضروری ۶ بوناچیچ: جایگاه‌مان در جدول اجازه نمی‌دهد برای بازی فردا جدی نباشیم/ تیمی که پرسپولیس را می‌برد پتانسیل بالایی دارد ۷ آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند ۸ همایش بین‌المللی فاطمیون| سخنگوی نجباء عراق: ‌آمریکایی‌ها ‌هر روز ‌انتقام سخت را از رزمندگان عراقی تجربه می‌کنند /‌ انتقام خون حاج قاسم و ابومهدی را می‌گیریم مهمترین اخبار استانها آیت‌الله علم‌الهدی: عزای حسینی با رعایت دستورالعمل‌ها اقامه می‌شود/ دشمنان مترصد سوءاستفاده هستند گزارش ویدیوئی| صف‌های طولانی گاز در بلوچستان؛ کامیون‌ها گاز را به موقع نمی‌رسانند! آیت الله حسینی بوشهری: گرانی بیداد می‌کند؛ دولتمردان برای رفع مشکلات معیشتی مردم چاره‌اندیشی کنند اصفهان| علت غرق‌شدگی کودک ۱۲ ساله در هاله‌ای از ابهام؛ بخشی از "سی‌وسه پل" همچنان مسدود است مهمترین اخبار تسنیم یادداشت اختصاصی |خالد قدومی: روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز است/ تاریخ هرگز از خائنان به ملت فلسطین نخواهد گذشت پوتین خواستار برگزاری نشست مجازی اعضای دائم شورای امنیت با حضور ایران و آلمان شد وال‌استریت ژورنال: حداکثر ۲ کشور از قطعنامه آمریکا علیه ایران حمایت می‌کنند ظریف: سوء‌استفاده‌کنندگان از انفجار بیروت به دنبال بی‌ثباتی لبنان هستند جیسون رضائیان: رفتن هوک تایید ضمنی شکست سیاست فشار حداکثری است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای پروژه توسعه و عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، محمدحسین واحدیان در بازدید از روند آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد گفت: طی چند روز گذشته هزار و ۷۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت توزیع و ۱۶ هزار مترمربع از این معابر به صورت کامل آسفالت شد. وی افزود: ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تولید ۱۷۰۰ تن آسفالت هزینه شده است. شهردار شهرکرد بیان کرد: عملیات آسفالت ریزی در معابر آرامستان با استفاده از ۲۵۰۰ تن آسفالت در ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد. واحدیان ادامه داد: در تلاش هستیم که اجرای طرح نهضت آسفالت در تمام سطح شهر را ادامه دهیم لذا می‌طلبد شهروندان محترم مدیریت شهری را همراهی کنند تا آسفالت کوچه و محله مورد نظرشان طبق برنامه زمانبندی انجام شود.

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • توزیع آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • توزیع ۴۲۰۰ تن آسفالت در معابر آرامستان بهشت رحمت