Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله ویسی بازی امروز تیم مظلومی را از نزدیک تماشا کرد.

تمرين تيم ملى فوتبال جوانان با حضور عبدالله ویسی عصر امروز در مركز ملى فوتبال انجام شد.

 

 

 

 

به گزارش طرفداری و به نقل از سايت رسمى فدراسيون فوتبال دومين اردوى تيم ملى جوانان با هدايت پرويز مظلومى در مركز ملى فوتبال آغاز شد و پس از اعلام نتايج تست كرونا عصر امروز بازيكنان تيم ملى جوانان در زمين شماره يك مركز ملى از ساعت ١٨ تمرين كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين تمرين به مدت ٩٠ دقيقه با مرور برنامه هاى مورد نظر كادر فنى انجام شد. همچنين عبدالله ويسى سرمربى پيكان با همراهى دستيارانش شاهد اين تمرين بود.

گفتنى است تمرينات جوانان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با نظر كادر فنى در زمين چمن و يا مجموعه پك دنبال مى شود.

عبدالله ویسی در تمرینات تیم جوانان

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عبدالله ویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جوان ترین بازیکن لیگ بیست و سوم

پیکان آمار و ارقام خود در جوان گرایی را بهبود بخشید. 

طرفداری | تیم فوتبال پیکان در این فصل، بر اساس فلسفه و ماهیت خود موفق شد جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کند.

بازیکنانی که هر کدام، آینده درخشانی پیش‌رو دارند و مسیر پیشرفت را از ورزشگاه ایران‌خودرو آغاز کرده‌اند. خودروسازان در نیم فصل اول، به رضا غندی‌پور فرصت بازی دادند تا به عنوان جوان‌ترین بازیکن فصل بیست و سوم ‌لقب بگیرد. غندی‌پور متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۸۴ است.

روز گذشته و در دیدار مقابل مس رفسنجان، رضا عنایتی در آخرین دقایق بازی دست به اقدامی شجاعانه زد و دو بازیکن باتجربه خود یعنی حامد پاکدل و مجتبی حقدوست را از زمین بیرون کشید تا به ۲ بازیکن جوان خود در این دیدار سخت، بازی دهد.به این ترتیب آرش هاشمی مهاجم آینده‌دار فوتبال ایران به همراه ابوالفضل زمانی هافبک ملی‌پوش نوجوانان ایران به میدان رفتند و در آن شرایط سخت، عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشتند.

با توجه به اینکه زمانی متولد ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ است، حضورش در لیگ برتر به معنای رونمایی پیکان از جوان‌ترین بازیکن فصل بیست و سوم لیگ تلقی می‌شود. در واقع پیکان توانست ضمن بهبود رکورد خود در بازی دادن به بازیکنان جوان، بار دیگر کم سن و سال‌ترین فوتبالیست این فصل را معرفی کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا اونانا به دستکش‌هایش وازلین می‌زند؟ (زیرنویس فارسی) بهترین تصمیم درباره ستاره آزارگر چیست؟ ادعای داغ؛ دی بروین در هتل مادرید مسموم شد! کنایه تارتار به استقلالی‌ها: خودتان نمی‌برید، به من ایراد می‌گیرید

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شلاق خوردن عبدالرزاق حمدالله: شرم‌آور بود
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • بدون تماشاگر شدن لیگ فوتبال در اراضی اشغالی بعد از حملات ایران
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند
  • پیکانی‌ها از فرودگاه به محل تمرین رفتند؛ ریکاوری بدون استراحت
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس بار دیگر از جواد نکونام شکایت کرد
  • رونمایی از جوان ترین بازیکن لیگ بیست و سوم