Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتورپ بلژیک دو روز دیگر در چارچوب لیگ این کشور به مصاف سرکل بروژ خواهد رفت. دیداری که شاید شاهد رونمایی از علیرضا بیرانوند باشیم

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند شماره یک سابق پرسپولیس که کمتر به نیمکت نشینی عادت دارد، نتوانست با توجه به حضور دیرهنگام در اردوی پیش فصل انتورپ بلژیک به ترکیب اصلی این تیم دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اتفاقی که باعث شد او در اولین بازی تیم جدید خود شاهد نمایش جان بوتیز گلر فرانسوی و ۲۵ ساله این تیم باشد. انتورپ در این دیدار با تساوی یک یک به کار خود پایان داد و اکنون صفحه رسمی اینستاگرام این باشگاه با قرار دادن تمرینات علیرضا بیرانوند نشان می‌دهد که او خود را برای اولین چالش در ترکیب تیم آماده می‌کند.

 

علیرضا بیرانوند که طی فصول اخیر یک بازیکن تاثیرگذار در ترکیب پرسپولیس و تیم ملی نشان داده، با دستیابی به رویای لژیونر شدن، امیدوار است اهداف بزرگتر خود را بعد از نمایش درخشان در تیم انتورپ دنبال کند. اتفاقی که در سن ۲۷ سالگی شاید فرصت کمی برای آن چیزی که در ذهن دارد فرصت داشته باشد.

 

انتورپ بلژیک دو روز دیگر در چارچوب لیگ این کشور به مصاف سرکل بروژ خواهد رفت. دیداری که شاید رونمایی از گلر ایرانی و برترین دروازه‌بان آسیا در سال گذشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند پرسپولیس آنتورپ پرسپولیس علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران

وزیر خارجه بلژیک در اظهارنظری خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحریم‌های جدید علیه تهران گنجانده شود.

به گزارش مشرق، حاجا لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در واکنش به عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، با موضع‌گیری خصمانه علیه ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های جدید علیه تهران، سپاه پاسداران را نیز شامل شود.

لحبیب در آستانه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ درباره پیشنهاد خصمانه و فاقد مبنای قانونی تروریستی اعلام کردن سپاه، گفت: تا این لحظه درباره اینکه بر چه مبنای قانونی می‌توان سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، هیچ اجماعی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: درباره این مساله بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

دیپلمات ارشد بلژیک همچنین مدعی شد: علاوه بر این، فکر می‌کنم که باید تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی(که در کرانه باختری) دست به خشونت می‌زنند نیز گسترش یابد. باید توازن را رعایت و اطمینان حاصل کنیم تا به اتخاذ استاندارد دوگانه متهم نشویم!

سران اتحادیه اروپا هفته گذشته بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توافق کردند و بسیاری از از آنها خواستار گسترش تحریم‌ها به برنامه پهپادی و موشکی تهران شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • رونمایی از ترکیب ایران مقابل کویت
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • همخوانی ستاره پرسپولیس به همراه همسرش در کنسرت (فیلم)