Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@14:12:50 GMT

680000 پوند برای هر بازی ستاره ناکام!+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۳۶۳

   به گزارش جام نیوز، دنیای ورزش تورنتو نوشت: الکسیس سانچس برای منچستریونایتد یک بازیکن ناکام بود که تنها هزینه هنگفتی روی دست این باشگاه گذاشت.

 

 الکسیس سانچس سرانجام به صورت رسمی از منچستریونایتد جدا شد تا عضو باشگاه اینترمیلان شود.

 

ستاره شیلیایی یکی از بدترین خریدهای تاریخ شیاطین‌سرخ در لیگ برتر بود که او را ۲ سال پیش به‌عنوان یک شکار بزرگ از آرسنال جذب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال سانچس فقط و فقط در باشگاه منچستریونایتد پول پارو کرد و هیچ تأثیر مثبتی در این تیم نگذاشت. سانچس به ازای هر گل ۶,۱۲ میلیون پوند، به ازای هر پاس‌گل ۳.۴ میلیون پوند و برای هر بازی ۶۸۰ هزار پوند از منچستری‌ها پول گرفته است.

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد

شیاطین سرخ از پس تیم دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس برنیامدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران، تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان بورنموث بود و این بازی را که در آن دو بار از میزبانش عقب افتاد، در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رساند و دو امتیاز دیگر هم از دست داد.

نخستین گل بازی توسط دومنیک سولانکه در دقیقه 16 رقم خورد. در دقیقه 31 برونو فرناندز گل تساوی را برای من‌یونایتد به ثمر رساند اما تنها 5 دقیقه بعد جاستین کلایورت دوباره بورنموث را پیش انداخت و این بار شیاطین سرخ تا دقیقه 65 از حریف عقب بودند و به لطف گلزنی دوباره فرناندز از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاندند.

این تساوی ضربه‌ای بزرگ به شانس منچستری‌ها برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده زد چرا که مانع از بازگشت آنها به رده ششم جدول شد. من‌یونایتد با تساوی امروز خود 50 امتیازی شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نیوکاسل در رده هفتم باقی ماند.

ورود فناوری آفسایدگیری نیمه‌خودکار به لیگ برتر انگلیس

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی با 73 امتیاز از 32 بازی، آرسنال با 71 امتیاز از 31 بازی، لیورپول نیز با 71 امتیاز از 31 بازی و تفاضل گل کمتر نسبت به آرسنال، تیم‌های اول تا سوم جدول هستند و پس از آنها استون‌ویلا و تاتنهام هر دو با 60 امتیاز و برحسب تفاضل گل در رده‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس فردا دنبال خواهد شد که در مهمترین آنها از ساعت 16:30 لیورپول میزبان کریستال پالاس خواهد بود و از ساعت 19 آرسنال پذیرای استون‌ویلا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • لیگ ایران؛ بهشت مربیان ناکام خارجی
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و بورنموث +فیلم
  • تن هاخ: صبوری هواداران به خودشان بستگی دارد؛ در حد توانمان بازی می‌کنیم
  • خلاصه بازی بورنموث 2-2 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی بورنموث ۲ - منچستریونایتد ۲
  • منچستریونایتد به بورنموث هم امتیاز داد
  • حرفهای جالب گلری که تراکتور را ناکام گذاشت
  • هشدار بزرگ ادی هاو؛ به سنت جیمز پارک سفر نکنید