Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:32:06 GMT

گفتگوی تلفنی ظریف با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۳۸۱

گفتگوی تلفنی ظریف با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی

به گزارش جماران؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پایان دیدارهای خود در بیروت در گفتگوی تلفنی با زیاد النخاله دبیر کل جنبش  جهاد اسلامی، با ابراز تاسف از توافق ابوظبی و رژیم صهیونیستی، این اقدام نگران کننده را محکوم کرد و افزود: «اطمینان داریم این حرکت خائنانه تاثیری بر مقاومت مردم فلسطین و حرکت مقاومت نخواهد داشت و حتما نفرت مردم منطقه و فلسطین از این سیاستها علیه آرمان فلسطین را افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

زیاد النخاله هم در این گفتگو با قدردانی از حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین، اظهار داشت: این اقدام رذیلانه تاثیری بر مقاومت مردم فلسطین نخواهد داشت.

اخبار مرتبط جزییات دیدار ظریف با وزیر دولت پیشبرد امور لبنان واکنش ظریف به توافق امارات و رژیم صهیونیستی پیام تبریک ظریف به دبیر کل حزب الله و وزیر خارجه لبنان ظریف وارد بیروت شد ظریف: اجازه دادن به آمریکا برای نابود کردن توافق هسته‌ای، بازگشت به قانون جنگل است انتقاد ظریف از دروغگویی آمریکا در مورد موضع شورای همکاری خلیج فارس ظریف: آمریکا برای اعضای شورای امنیت شعوری قائل نیست ظریف: رژیم فعلی واشنگتن هیچ برنامه واقعی ندارد/ آمریکا کل ساختار ملل متحد را هدف گرفته است ظریف: در برجام بازی مجموع صفر را به سود برای همه تبدیل کردیم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا رژیم صهیونیستی فلسطین محمدجواد ظریف لبنان بیروت زیاد النخاله سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، آیت الله اختری در نخستین اردوی تخصصی دانش آموزی با عنوان طوفان الاقصی در کیش، گفت: هفتاد سال قبل با خیانت برخی‌ها رژیم صهیونیستی ایجاد شد و تبدیل به عامل تفرقه و جنایت در منطقه شده است.

وی با بیان اینکه از نخستین روز شکل گیری این رژیم جعلی، مقاومت نیز آغاز شد، افزود: اوج ایستادگی و مقاومت به طوفان الاقصی ختم شد و عملیات طوفان الاقصی برای همیشه در تاریخ و یاد‌ها باقی خواهد ماند.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و گفت: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.

آیت الله اختری با بیان اینکه دوست و دشمن باور نمی‌کردند که بتوانیم رژیم صهیونیستی را در خاک خودش هدف قرار دهیم و چهره این ببر کاغذی را نمایان کنیم، گفت: عملیات وعده صادق در دنیا بی نظیر است.

امام جمعه کیش هم در یادواره شهدای دانش آموزی غزه با گرامیداشت یادوخاطره شهدای مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان گفت: پیروزی قطعی از ملت فلسطین است و مقاومت تا رهایی قدس از چنگال صهیونیست‌ها ادامه خواهد داشت.

ناصر ابو شریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران هم گفت: از زمان حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا ۱۴ فروردین امسال ۱۶ هزار دانش آموز شهید و زخمی شده اند و صد‌ها استاد و معلم جان خود را در بمباران‌ها از دست داده ند.

ناصر ابو شریف، گفت: یکی از اهداف صهیونیست‌ها تخریب زیر ساخت‌های آموزشی است و ۸۰ درصد مکان‌های آموزشی در غزه تخریب شده است و مابقی نیز بعنوان پناهگاه و درمانگاه مورد استفاد قرار می‌گیرد و ۷۰۰ هزار دانش آموز و دانشجو در غزه آینده آموزشی ندارند.

وی افزود: آمریکا شریک جرم صهیونیستهاست و حمایت‌های آنها باعث افزایش شمار شهدا در نوار غزه شده است.

ناصر ابو شریف گفت: امریکا با اختصاص بودجه ۳۶ میلیارد دلاری امکانات جدید در اختیار ارتش صهیونیستی برای کشتار بیشتر مردم غزه قرار داده است.

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان