Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی توافق امارات با رژیم صهیونیستی را سازشی ذلیلانه و خیانت به ارزش های امت اسلامی و آرمان فلسطین بر شمرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:سازش ذلیلانه حاکمان امارات متحده عربی با رژیم جنایتکار صهیونیستی، خیانت به ارزش‌های انسانی، امت اسلامی و آرمان فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:به خائنان فعلی و کسانی که قصد ملحق شدن به این پروژه را داشته باشند هشدار می‌دهیم مبارزه با رژیم صهیونیستی، با قدرت ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی فلسطین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تمجید از همراهی مقاومت لبنان با مردم مظلوم فلسطین گفت: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه‌توز صهیونیستی مایه مباهات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از روابط‌ عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله حسینی سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار نایب‌رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، گفت:‌ ملت ایران به معنای واقعی کلمه در کنار مردم لبنان هستند و در شادی آنها شاد و در حُزن آنها غمگین هستند.

وی با اشاره به نقش مثبت امام موسی صدر در رشد و ارتقای شیعیان و سید حسن نصرالله در یکپارچگی کشور لبنان، افزود: این شخصیت‌های فاخر مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت‌رسانی شیعیان لبنان به سایر طوایف در هنگام مشکلات گفت: در حالی‌که لبنان از طوایف مختلف تشکیل شده‌ است، نقش و نوع تعامل شیعیان با دیگر طوایف از جمله اهل‌ سنت و مسیحیان، مثال‌زدنی است.

آیت‌الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از پاسخ نظامی به تجاوزات رژیم صهیونیستی بیان کرد: این ایام، ایام پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه‌توز صهیونیستی مایه مباهات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.

شیخ علی الخطیب، نایب‌رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار از تدبیر جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه رهبر معظم انقلاب در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش ظریف به «آتش بازی رژیم» صهیونیستی در اصفهان
  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • ضرب سکه‌های طلا خیانت به کشور است
  • خیانت پادشاه گوجه فرنگی با کمک به رژیم صهیونیستی! + فیلم
  • آیت‌الله اراکی: ضرب سکه طلا را ‌خیانت‌ به مملکت می‌دانیم
  • واکنش آیت‌الله جنتی به عملیات «وعده صادق»
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست