Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:16:30 GMT

ظریف با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفتگو کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۴۳۵

ظریف با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی گفتگو کرد

وزیر امور خارجه گفت:اطمینان داریم این حرکت خائنانه تاثیری بر مقاومت مردم فلسطین و حرکت مقاومت نخواهد داشت و حتما نفرت مردم منطقه و فلسطین از این سیاستها علیه آرمان فلسطین را افزایش خواهد داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمدجواد ظریف،وزیر امور خارجه کشورمان در پایان دیدارهای خود در بیروت در گفتگوی تلفنی با زیاد النخاله دبیر کل جنبش  جهاد اسلامی، با ابراز تاسف از توافق ابوظبی و رژیم صهیونیستی، این اقدام نگران کننده را محکوم کرد و گفت: اطمینان داریم این حرکت خائنانه تاثیری بر مقاومت مردم فلسطین و حرکت مقاومت نخواهد داشت و حتما نفرت مردم منطقه و فلسطین از این سیاستها علیه آرمان فلسطین را افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیاد النخاله هم در این گفتگو با قدردانی از حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین، اظهار داشت: این اقدام رذیلانه تاثیری بر مقاومت مردم فلسطین نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی فلسطین وزیر امور خارجه برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه سپاه کربلا استان مازندران به مناسبت ۲ اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران آن هم در فاصله‌ای کوتاه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقطه‌ی عطفی در تاریخ پر افتخار، ایران و فراتر از آن در معادلات سیاسی جهان بود.

همچنین آمده است: حال که بیش از ۴ دهه از عمر بابرکت این انقلاب می‌گذرد، جنبه‌های مختلف این فرمان حکیمانه و مدبرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی بر همگان نمایان شده است.

نهاد مقدس سپاه پاسداران برای حفظ انقلاب و نگهبانی از دستاوردهای آن با توکل به خدا و اطاعات و سرلوحه قراردادن فرامین فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی در عرصه‌های مختلف و متنوعی ایجاد قدرت نرم، سخت و نیمه سخت کرده است.

سپاه کربلا استان مازندران در سالروز تشکیل سپاه بار دیگر اعلام می‌دارد، برای هویتش یعنی حفظ و گسترش انقلاب و پاسداری از عزت و اقتدار مردم، همیشه آماده و تا آخرین نفس در میدان‌های مختلف از نظامی تا سازندگی و محرومیت زدایی ایستاده است.

کد خبر 6084005

دیگر خبرها

  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • چرا تندروها ظریف را ترسو، واداده، وسط باز، سازشکار و فریب خورده نامیدند؟/ ایرانیان چه زندگی را انتخاب کرده اند؟ / آیا عهدنامه ترکمانچای منفی بود؟
  • انتقال دفاتر جنبش حماس از قطر به طور رسمی تکذیب شد
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم
  • دولت رئیسی متوجه ظرفیت ظریف نیست
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید رویارویی با اشغالگران
  • فراخوان گروه‌های فلسطینی برای تشدید تقابل با اشغالگران
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ علوم انسانی باید با سایر علوم وارد گفتگو شود
  • سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است