Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:44:46 GMT

علی قربانی؛ شماره 9 جدید سومقاییت آذربایجان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۴۵۰

مهاجم سابق سپاهان بعد از عقد قرارداد با تیم سومقاییت آذربایجان با پیراهن شماره 9 برای این تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، علی قربانی، مهاجم سابق استقلال و سپاهان که چندی پیش و بعد از حذف از جام حذفی قراردادش را با طلایی‎پوشان فسخ کرد، در فصل آینده در لیگ آذربایجان به میدان خواهد رفت.

 

قربانی که سابقه حضور در استقلال در دوره مربیگری علیرضا منصوریان را نیز در کارنامه دارد و در دربی نیز برابر پرسپولیس گلزنی کرده بود، بعد از نیمکت نشینی پیاپی در سپاهان و در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ ترجیح داد قراردادش را فسخ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی بلافاصله بعد از فسخ قرارداد با سپاهان با تیم سومقاییت آذربایجان به توافق دست یافت و اکنون بعد از عقد قرارداد با پیراهن شماره 9 این تیم نیز رونمایی شد.

 

باید دید قربانی که پیش از این تجربه یک فصل حضور در فوتبال اروپا و تیم اسپارتاک اسلواکی را در کارنامه دارد، اینبار در لیگ آذربایجان به چه شکل کار خواهد کرد.

 

 

 

 

مهدی شریفی و پیمان بابایی دیگر بازیکنان حاضر در این تیم آذربایجانی هستند و باید دید مثلث ایرانی این تیم در خط هجومی در فصل آینده چه نمایشی از خود به جا خواهند گذاشت.

فولادمبارکه سپاهان سومقاییت آذربایجان علی قربانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سومقاییت آذربایجان علی قربانی سومقاییت آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شب قدر غرب آسیا» در شماره چهارصدوچهلم خط‌حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره چهارصد و چهلم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با تیتر یک «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

در این شماره، ابعاد و پیام‌های عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با نام «وعده صادق» و با رمز «یا رسول‌الله (ص)» مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین به مناسبت اول اردیبهشت ماه، سالروز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی، توصیه‌های رهبر انقلاب درباره پاسداشت زبان و ادبیات فارسی مرور شده است.

خط حزب‌الله چهارصدوچهل به روح مطهر شهیدان امنیت محسن کمالی‌دوست، اسماعیل بزی‌الله‌ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی، تقدیم می‌شود.

کد خبر 6081472 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • حادثه در پتروشیمی رازی قربانی گرفت
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۷
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • گل تازه طارمی و یک قربانی تازه!
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • «شب قدر غرب آسیا» در شماره چهارصدوچهلم خط‌حزب‌الله
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • ۱۱ بازیکن بی‌قرارداد برای پرسپولیس فاجعه است/ هرکس از پرسپولیس رفت پشیمان شد/ تیم اوسمار سپاهان را هم می‌زند و قهرمان می‌شود
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۶