Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@07:57:21 GMT

مصائب پورموسوی برای بقای پارس جم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۴۷۵

مصائب پورموسوی برای بقای پارس جم

پارس جنوبی اکنون مدعی اصلی سقوط به لیگ دسته اول محسوب می‌شود تا سیروس پورموسوی ماموریت غیرممکنی طی دو بازی پیش رو داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با هماهنگی صورت گرفته در نهایت این تیم موفق شد هفته گذشته 10 درصد دیگر از مطالبات بازیکنان را پرداخت کند تا روحیه تیمی را برای دو جدال حساس و سرنوشت ساز باقیمانده را بالا ببرد اما به نظر می‌رسد پورموسوی کار سختی پیش رو داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی سابق استقلال خوزستان و فولاد که اکنون باید برابر تیم سابق خود به دنبال دستیابی به نتیجه و فرار از بقا باشد، در شرایطی پا به این میدان خواهد گذاشت که وعده‌های لازم از سوی مسوولان به سرانجام نرسیده و این موضوع باعث از دست رفتن تمرکز شاگردانش شده است.


سیروس پورموسوی که موفق به کسب 5 امتیاز از 5 بازی اخیر برای تیمش شده، اکنون با حضور در رده پانزدهم جدول، گزینه اصلی سقوط پیش از دو جدال مقابل فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان محسوب می‌شود. او که در فولاد توانسته بود به نتایج خوبی دست یابد، اکنون امید زیادی دارد برابر تیم تحت هدایت جواد نکونام که برای دستیابی به سهمیه می‌جنگد، به موفقیت دست یابد و در نهایت در جنگ با سایپا، گل گهر، پیکان، شاهین و ماشین سازی، پارس جنوبی را به امتیاز بقا برساند.

 

پورموسوی البته طی هفته‌های اخیر با توجه به عملی نشدن وعده‌های مدیران منطقه آزاد، بیشتر تمرکز خود را روی مسائل غیرفنی گذاشته و به دنبال برطرف کردن مشکلات بازیکنان این تیم بوده و باید دید در شرایط کنونی قادر خواهد بود در این جدال حساس با فولاد تیمش را به نتیجه لازم برساند یا خیر.

پارس جنوبی جم سید سیروس پور موسوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌های خوزستانی با توپ پر در مسیر سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان که علیرغم برتری در جدال با پیکان و دستیابی به فرصت گل‌های ویژه در این بازی، در نهایت با گل پنالتی حریف شکست خورده بود، با انگیزه جبران در دربی جنوب پا به زمین گذاشت و در نهایت نیز توانست نفت آبادان را در جدالی سرنوشت ساز شکست دهد.

این بازی که از اهمیت بالایی برای مدیران استقلال خوزستان برخوردار بود، اکنون این امیدواری را برای بقا و کسب نتایج موفق طی ادامه فصل بیشتر کرده است. امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان که در پنجره زمستانی تلاش زیادی داشت تا خواسته‌های کادرفنی را در مسیر تقویت تیم به سرانجام برساند، اکنون با حضور ستاره‌های خارجی این تیم که در جدال با نفت آبادان نیز زمینه ساز کسب سه امتیاز این تیم شدند، با امیدواری لیگ را دنبال می‌کند.

آسو رستم و عثمان اندونگ که به عنوان دو خرید خارجی استقلال خوزستان که بعد از تایید کادرفنی توسط امید علی نجفی به جمع آبی‌پوشان اضافه شدند، به طور کامل سرنوشت بازی مقابل نفت آبادان را برعهده گرفتند و با ثبت دو گل، این تیم را اکنون به منطقه امن جدول رسانده‌اند تا آنها اکنون چشم به هفت بازی باقی مانده و پایان دادن به کابوس نیم فصل اول باشند.

شاگردان سیروس پورموسوی اکنون این هفته باید خود را مهیای جدال سخت در سیرجان برابر گل گهر کنند؛ دیداری که در نیم فصل اول حرف و حدیث و اعتراض زیادی را به همراه داشت. آبی‌ها که علیرغم نمایش فنی قابل قبول در کسب نتیجه ناکام بودند، در این بازی با اتفاقات عجیبی مواجه شده بودند. بحث اصلی آبی‌ها در خصوص گلی بود که به ثمر رساندند و می‌توانست زمینه ساز کسب سه امتیاز ارزشمند برای این تیم باشد و البته هنوز مشخص نشده به چه دلیلی توسط داور رد شد! این بازی در نهایت با تساوی دو تیم خاتمه یافت تا اکنون استقلال خوزستان که به دنبال فرار از منطقه سقوط است، در سیرجان به دنبال پایان دادن به ماموریت خود برابر شاگردان اوزونیدیس یونانی باشد.

گل گهر طی هفته‌های اخیر شرایط خوبی را دنبال نکرده و این شاید بهترین فرصت برای شاگردان سیروس پورموسوی باشد که بتوانند با یک نتیجه خوب شرایط را در جدول نیز به سود خود پایان دهند. باید دید تیم باانگیزه استقلال خوزستان قادر خواهد بود از شرایط کنونی گل گهر برای دستیابی به هدف خود بهره ببرد یا خیر.

دیگر خبرها

  • سفال‌منش: جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • تیزر باشگاه بارسلونا برای جدال با پاری سن ژرمن
  • بسکتبال NBA | پایان فصل عادی و آماده برای جنگ پلی آف
  • مصائب سفیدرود؛ از صید غیر مجاز تا آلودگی +تصاویر
  • جدال بین صعود و سقوط
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • آبی‌های خوزستانی با توپ پر در مسیر سیرجان
  • حقیقی جان داد و سربلند شد (عکس)
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد