Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:04:32 GMT

مبارزه با فساد در قوه قضائیه برای مردم امیدآفرین است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۴۷۸

مبارزه با فساد در قوه قضائیه برای مردم امیدآفرین است

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛ شامگاه پنج شنبه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در دیدار با آیت الله یزدی رئیس شورایعالی جامعه مدرسین گزارشی از فعالیت‌های دستگاه قضا ارائه کرد.

در ادامه آیت الله یزدی رئیس شورایعالی جامعه مدرسین، ضمن تقدیر از خدمات و زحمات حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، اقدامات اخیر رئیس دستگاه قضا و تحول آفرینی و چابک سازی در قوه قضائیه را ستود و شروع مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه را اقدامی امید آفرین و موجب اعتماد به دستگاه و پیشرفت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، ضمن آرزوی موفقیت برای آیت الله رئیسی و همکاران بر ضرورت ادامه این روند تاکید کرد.

کد خبر 4998417

منبع: مهر

کلیدواژه: قم آیت الله سید ابراهیم رئیسی آیت الله محمد یزدی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قوه قضاییه ویروس کرونا روز خبرنگار بوشهر شیراز محرم 99 شیوع کرونا آمار کرونا عید غدیر خم ماه محرم شهرکرد گرگان قزوین کمک مومنانه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی

متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وعده‌ صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران یوم الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد. دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ی ظالمین وارد ساخت «وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی.»

این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به آزادی فلسطین و پایان نزدیک سقوط اسرائیل امیدوارتر کرد.

مرحبا به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیروهای مسلح که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.

سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی (رحمت الله علیه) که عزت امروز ایران مدیون آنان است. و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی).

خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) محقق گرداند. إن‌شاءالله

«اللهُمَّ وَ أَقِمْ بِهِ الْحَقَّ، وَ أَدْحِضْ بِهِ الْباطِلَ، وَ أَدِلْ بِهِ أَوْلِیاءَکَ، وَ أَذْلِلْ بِهِ أَعْداءَکَ»
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • تجلیل آیت‌الله مدرسی‌یزدی از اقدام نیرو‌های مسلح
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • تقدیر جامعه مدرسین حوزه از پاسخ مقتدرانه به جنایت رژیم صهیونیستی
  • وعده صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محقق شد
  • بیانیه جامعه مدرسین درباره حمله ایران علیه اسرائیل