Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@06:58:33 GMT

اکثر تازه پولدارهای جهان بورس بازند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۴۹۸

اکثر تازه پولدارهای جهان بورس بازند

فهرست افراد بسیار ثروتمند جهان در سال میلادی گذشته ۳۱ هزار نام جدید را در خود جای داده که اکثر آن‌ها تحت تأثیر رشد قیمت سهام و افزایش قیمت املاک، به ثروت بیش از ۳۰ میلیون دلار دست یافته‌اند.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، فهرست افراد بسیار ثروتمند جهان در سال میلادی گذشته ۳۱ هزار نام جدید را در خود جای داده که اکثر آن‌ها تحت تأثیر رشد قیمت سهام و افزایش قیمت املاک، به ثروت بیش از ۳۰ میلیون دلار دست یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه تازه‌ترین گزارش گروه مشاوران «نایت فرانک»(Knight Frank)، تعداد افرادی که در سال ۲۰۱۹ میلادی ثروت خالص آن‌ها از ۳۰ میلیون دلار فراتر رفته با ۶ درصد افزایش به ۵۱۳ هزار و ۲۴۴ نفر رسیده است.

این بدان معناست که جمعیت افراد بسیار پولدار جهان در حال حاضر از کشورهایی همچون ایسلند و مالت بیشتر شده است.

بر پایه این گزارش، جمعیت افراد بسیار ثروتمند جهان تا سال ۲۰۲۴ میلادی با ۲۷ درصد رشد به حدود ۶۵۰ هزار نفر خواهد رسید.

در حال حاضر ۴۶.۸ درصد افراد بسیار ثروتمند جهان در آمریکا زندگی می‌کنند و نزدیک به ۱۲ درصد آن‌ها نیز ساکن چین هستند. این نسبت برای کشورهای آلمان، فرانسه و ژاپن نیز به ترتیب ۴.۵، ۳.۶ و ۳.۳ است.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: بورس قیمت سهام پولدارهای جهان افراد بسیار ثروتمند جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن مجوز جاسوسی بی حد و مرز از شهروندان و خارجی‌ها را امضا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، بخش ۷۰۲ قانون FISA که اکنون برای ۲ سال دیگر نیز اجرا می شود، جمع آوری اطلاعات اهداف خارجی بدون نیاز به مجوز را مجاز می کند.

هرچند محور تمرکز این بخش از قانون ارتباطات افراد مورد هدف در خارج از آمریکاست اما شامل هرگونه تبادلی با افراد داخل کشور نیز می شود، به عبارت دیگر سوابق شهروندان آمریکایی نیز ممکن است طی این فرایند جمع آوری شود.

قرار بود این بخش از قانون روز جمعه منقضی شود اما اکنون با تصویب سنا و امضای بایدن تا آوریل ۲۰۲۵ میلادی تمدید شده است. البته مدت زمان تمدید اجرای بخش ۷۰۲ قانون کوتاه تر شده و به جای ۵ سال به ۲ سال کاهش یافته است.

نخستین بار بخش ۷۰۲ این قانون درسال ۲۰۰۸ میلادی تصویب شد و از آن زمان تاکنون ۲ بار تمدید شده است. به این ترتیب آژانس های اطلاعاتی آمریکا اجازه می یابند بدون مجوز از داده های در اختیار تهیه کنندگان سرویس اینترنت و موبایل استفاده کنند تا ارتباطات اهداف خارجی را تحت نظر داشته باشند. هرچند هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات آمریکا به دلیل احتمال نقض حریم خصوصی کاربران آمریکاییی با آن مخالف هستند.

کد خبر 6085253

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۴ ارديبهشت
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۳ ارديبهشت
  • بایدن مجوز جاسوسی بی حد و مرز از شهروندان و خارجی‌ها را امضا کرد
  • واکنش سریع بانک مرکزی به یک خبر دلاری/ گوشت ۲۸۵ هزارتومانی در راه است/ کاهش قیمت طلا و سکه و خودرو در بازار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲ ارديبهشت
  • جهش واردات نفت چین از روسیه