Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمود محمودزاده» گفت: برخی از خانه های‌ طرح اقدام ملی مسکن در هفته دولت امسال افتتاح می شود و واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در حدود ۳۸ هزار واحد در شهریور تحویل می شود.

وی گفت: تعیین‌تکلیف ثبت‌نام‌کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در استان‌ها انجام شده و افرادی که فرم «ج» آنان قرمز بوده و مالکیت نداشتن آنها محرز شناخته شده باشد، به چرخه اقدام ملی مسکن بازخواهندگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودزاده تاکیدکرد: پیش بینی شده تا پایان شهریور ماه امسال، همه ثبت‌نام شدگان طرح اقدام ملی مسکن تعیین تکلیف ‌شوند، یعنی افرادی که واجد شرایط واقعی باشند در این طرح باقی می‌مانند و رد صلاحیت شده‌ها، چنانچه نتوانند مدارک مستدلی ارائه کنند، از این گردونه خارج خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح‌داد: افرادی که تایید شرایط نهایی شده و نسبت به واریز وجوه اعلام شده به بانک برای افتتاح حساب اقدام ملی، اقدام می‌کنند در پروژه می‌مانند.

پیشتر «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ۹۳۰ هزار نفر واجد در سامانه طرح اقدام ملی مسکن پرونده خود را تکمیل کردند که ۴۰۰ هزار نفر واجد شرایط هستند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: براساس برنامه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور احداث خواهند شد.

پربیننده ترین آخرین وضعیت پروازهای ترکیه/ اقدامات سازمان هواپیمایی کشوری برای از سرگیری مجدد پروازها بهبود اوضاع معیشتی با افزایش ساخت‌وساز مسکن رشد ۱۶برابری قیمت زمین در شهر تهران طی ده سال/ سهم ۴۷درصدی هزینه زمین در قیمت مسکن برای مسکن ملی فقط 40میلیون تومان واریز کنید چرا قیمت زمین و مسکن واگراتر شد؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن مهر محمد اسلامی طرح اقدام ملی مسکن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت طرح اقدام ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها

گاهی برخی از بانک‌ها به دلایل گوناگون از پرداخت وام ممانعت می‌کنند، یکی از متقاضیانی که برای وام ودیعه مسکن در بانک سامان اقدام کرده است با عدم پرداخت مواجه شده است. این موضوع شهروند خبرنگار ما را آزرده خاطر کرده است و درخواست رسیدگی به اینگونه موضوعات دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با وجود اینکه در سایت برای وام ودیعه مسکن احراز هویت شدیم، اما بانک سامان به بهانه عدم وجود دستور از پرداخت ممانعت می‌کند خواهش میکنم این موضوع را به طور کلی پیگیری کنید. اگر دستور پرداخت وام ودیعه مسکن را ندارند از ابتدا بگویند.

منبع: ماهان عابدینی - شهروند خبرنگار

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود