Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@23:10:14 GMT

کلاهبردار ۲۱۶ میلیاردی املاک در اهواز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۵۸۵

کلاهبردار ۲۱۶ میلیاردی املاک در اهواز دستگیر شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حیدر عباس زاده در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری با شیوه و شِگرد خریدوفروش املاک (پیش‌فروش) در سطح شهرستان اهواز، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گزارش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان، این مقام ارشد انتظامی، افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی پس از شناسایی کلاهبردار متواری، روز گذشته وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان، عنوان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته پلیس، به ۹ فقره کلاهبرداری به ارزش 216 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتراف کرد که با بررسی کارآگاهان مشخص شد وی به شیوه مشارکت باصاحب زمین در ساخت‌وساز آپارتمان و انجام قولنامه صوری با خریداران، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

وی در پایان‌ضمن اشاره به تحویل دادن کلاهبردار مزبور به مراجع قضایی، تأکید کرد: شهروندان برای پیش‌خرید یک ملک، بعد از آگاهی از صحت و سُقم و صحیح بودن اسناد ارائه شده از سوی فروشنده، توجه داشته باشند که مراحل انجام قرارداد را در بنگاه‌های معاملات ملکی که دارای مجوز منعقد و کد رهگیری معتبر هستند انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: املاک کلاهبردار اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد