Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علیرضا دلاوری با تاکید بر ضرورت طولانی‌تر کردن محدودیت‌ها در شهر‌ها و استان‌های قرمز تا پایان شیوع اپیدمی، افزود: دورکاری یک هفته‌ای ادارات بهتر است به یک ماه افزایش یابد تا در این فاصله مدیران بتوانند برای اداره امور در این شرایط برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های اجرایی و رعایت مناسب مردم در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در اسفند و فروردین موجب کاهش بیماری در اردیبهشت شد، تاکید کرد: بی توجهی برخی از مردم و افزایش مسافرت‌ها و اجتماعات در ایام تعطیلات خرداد، به بازگشت پیک بیماری منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون بهداشت ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران در ادامه با ارائه آماری از رعایت پروتکل‌ها در پایتخت، افزود: ۲۵ درصد مردم پایتخت از ماسک استفاده نمی‌کنند و ۲۷ درصد از اصناف هم به فاصله گذاری اجتماعی بی توجه هستند.

دلاوری گفت: فردی که ماسک نمی‌زند حقوق شهروندی را زیر پا می‌گذارند. در دنیا جریمه کردن افراد بدون ماسک، دو برابر اجباری کردن آن جواب داده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ماسک دورکاری کارمندان پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد صبح یکشنبه در نشست با مسؤولان سعدآباد اظهار کرد: شهر سعدآباد با قدمت نزدیک به ۴۹ سال سابقه تأسیس شهرداری می‌طلبد که به لحاظ ساختار و مبلمان شهری به‌عنوان مرکز بزرگترین و قدیمی ترین بخش در استان بوشهر به جایگاه واقعی خود نائل شود.

وی ضمن برشمردن عمده مشکلات شهرداری به خصوص ۱.۵ سال گذشته که باعث عقب ماندگی‌هایی در حوزه عمران شهری شده افزود: انتظارات به حق شهروندان نسبت به رکود پیش آمده می‌طلبد که شهردار جدید با درایت و برنامه ریزی های مدون کوتاه مدت و میان مدت نسبت به عقب ماندگی‌های گذشته با استفاده از قابلیت‌های درون سازمانی و پیگیری در حوزه مسؤلین ارشد شهرستان، استان و کشور تحول چشمگیر و فراگیر را به اجرا در آورده و نشاط و پویایی را در چهره شهر عینیت بخشد.

امین نژاد ضمن توصیه‌های لازم به شهردار جدید سعدآباد افزود: بخشداری همواره در مواردی که شهرداری لازم به پیگیری بداند در کنار شهردار با تمام توان در جهت خدمت به شهروندان به عنوان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی آماده همفکری و همکاری است.

بخشدار سعدآباد نظارت و رعایت عدالت بر اموال عمومی را حق الناس دانست و در ادامه از شهردار سعدآباد خواستند که اهتمام ویژه در این خصوص داشته باشند.

وی شهردار جدید سعدآباد را دارای قابلیت و ابتکارات نوین با تجربه دو دهه برشمرد و ابراز امیدواری کرد: مهندس زبردستیان با استفاده از تجارب گذشته و تدوین برنامه‌های جدید متناسب با شهر سعدآباد هر چه زودتر تحول اساسی را عملیاتی کنند.

امین نژاد ضمن تشکر از خدمات و زحمات یزدانی در طول مدت سرپرستی، خدمات وی را در قالب سرپرست قابل قبول دانست و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

لزوم رعایت عدالت و امانتداری

حجت الاسلام شهبازی امام جمعه سعدآباد نیز در این دیدار ضمن توصیه به رعایت عدالت و امانتداری از شهردار سعدآباد خواستند که با تمام توان نسبت به تحقق خواسته‌های عقب مانده شهروندان و تغییر در مبلمان شهری زمینه رضایت عمومی مردم را فراهم سازند.

شهردار سعدآباد ضمن خرسندی از حضور بخشدار سعدآباد و امام جمعه به ارائه گزارشی از عملکرد دو هفته‌ای خود در حوزه اداری و پیگیری‌هایی در جهت ارزیابی روند پیشرفت و به موازات آن تعالی مبلمان شهری در تمام حوزه‌ها گفت: با تمام توان با همکاری پرسنل مجرب و استفاده از مشاورین زبده و احصاء نظرات شهروندان تلاش خود را در جهت تحول چشمگیر و بنیادین در حوزه مسؤولیت محوله به کار خواهم گرفت تا بتوانیم با جدیت و کار شبانه روزی نسبت به دگرگونی چهره شهر سعدآباد عمل کنیم.

وی عمده مشکلات پیش رو را بدهکاری بالای شهرداری در یک دهه اخیر به پیمانکاران، فرسودگی ناوگان موتوری، فرسودگی مبلمان شهری و پارک‌های موجود، تعداد زیاد معابر و کوچه‌های خاکی، عدم منبع درآمد زایی قابل قبول و مستمر، خمودگی و بی روحی فضای سبز درون شهری و پارک‌ها را عنوان کرد.

در حاشیه این حضور دیدار با پرسنل اداری شهرداری و عرض خسته نباشی از جمله موارد این بازدید بود.

کد خبر 6084008

دیگر خبرها

  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • سطح روابط اقتصادی بین ایران و پاکستان ۱۰ میلیارد دلار افزایش می‌یابد
  • نتانیاهو : فشارها بر حماس افزایش می‌یابد
  • تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش می‌یابد
  • ساختار و مبلمان شهری سعدآباد بهبود می‌یابد