Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: تمام توجه‌مان به تیم خودمان است اما گوشه چشمی به نتایج دیگر تیم ها داریم و امیدوارم مثل همیشه فوتبال ایران ثابت کند که پاک است و بدون هیچ دغدغه‌ای در زمین بازی نتایجشان را به دست بیاورند.

به گزارش ایسنا، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: همانطور که همه می دانند تمام داشته هایمان همین است و در بازی فردا (شنبه) مقابل فولاد محمد نوری، محمود شفیعی و بابک حاتمی را در اختیار نداریم اما نا امید هم نیستیم و با بچه ها صحبت کردیم که تلاش کنند تا در مجموع دو بازی پایانی سهمیه پارس جنوبی در لیگ برتر را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتقادمان این است که تیممان توانایی ماندن در لیگ را دارد. امیدوارم بتوانیم در بازی فردا نمایش خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اعضای تیم تزریق مالی شده اند یا خیر؟ گفت: بله. جا دارد از کسانی که کمک کردند تا ۱۰ درصد از مبلغ قرار داد بازیکنان پرداخت شود، تشکر کنم. هر چند که باید اول هفته پرداخت می شد اما خداراشکر که این اتفاق قبل از بازی با فولاد انجام شد. امروز هم مسئولان شهری از فرماندار و امام جمعه تا مسئولان هیات فوتبال به تمرین تیم آمدند و جا دارد از حضورشان تشکر کنم. امیدوارم حضورشان دست پر باشد چرا که این بازیکنان بالای ۱۵ ماه تمرین و با تمام مشکلات تلاش کردند.

سرمربی پارس جنوبی جم با بیان این که به مسئولان این قول را داده که بازیکنانش با تمام وجود تلاش می‌کنند، عنوان کرد: اما امیدواریم هر چه سریع تر باقی مانده مطالبات آن ها پرداخت شود و اقدام خوبی صورت بگیرد.

او درخصوص دیدار با فولاد گفت: شناخت خوبی نسبت به فولاد دارم و حدود ۵۰ درصد از بازیکنانی که در فولاد حضور دارند در سال های گذشته خودم به آن باشگاه جذب کردم. همانقدر که این بازی برای ما مهم است، برای آن ها هم مهم است چرا که آن ها هم برای سهمیه می آیند. امیدوارم که بازی خوبی انجام شود و با تمام احترامی که برای فولاد قائل هستم، فردا نتیجه لازم را کسب کنیم.

پورموسوی با بیان این که با این که "در رده پانزدهم هستیم اما سرنوشتمان دست خودمان است،" بیان کرد: شاید ادامه لیگ برای بعضی تیم های جدول چندان مهم نیست اما برای ما بسیار مهم است. تمام توجه‌مان به تیم خودمان است اما گوشه چشمی به نتایج دیگر تیم ها نگاه می کنیم و امیدوارم مثل همیشه فوتبال ایران ثابت کند که پاک است و بدون هیچ دغدغه ای در زمین بازی نتایجشان را به دست بیاورند.

او در پایان اظهار کرد: هواداران همیشه به من لطف داشتند و در این چند وقتی که در این تیم بودم، بسیار پیگیر مشکلات تیم بودند و ارتباط برقرار کردند چرا که تنها امیدشان این تیم است و امیدوارم دعای خیرشان پشت سر ما باشد. باید این را هم بگویم که ما به بچه ها قول دادیم مشکلات تیم حل شود و امیدوارم آمدن مسئولان دست پر باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • سنگ تمام ویسی برای ساسان: او وزیر تیم من است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد