Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@22:03:34 GMT

تیم تنیس شهر سهند، قهرمان شمالغرب کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۷۴۱

تیم تنیس شهر سهند، قهرمان شمالغرب کشور شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مسابقات تنیس آزاد شرکت عمران شهر جدید سهند که به مناسبت احداث و افتتاح چهار زمین تنیس استاندارد با شرکت شش تیم از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی در این شهر آغاز شده بود با قهرمانی تیم تنیس "شرکت عمران شهر جدید سهند" به پایان رسید.

در این مسابقات راکت به دستان، به صورت دوره‌ای و در مدت دو روز رودرروی هم قرار گرفتند و پس از ۳۲ مسابقه‌ی پایا پای در جریان دیدارهای انفرادی و دوبل، تیم‌های اول تا ششم این دوره از مسابقات شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آخرین دور این مسابقات که با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهرجدید سهند و تبریز برگذار شد، تیم تنیس شرکت عمران شهر جدید سهند متشکل از رضا شهبازی، وحدت قریشی، ارمین محمدیان فرد، مهدی عابدینی با مربیگری رضا کوجواری وسرپرستی اسکندر فتحی بدون باخت صاحب سکوی نخست قهرمانی شد.

تیم تبریز نیز با علی غفاری، مهدی اسدالله زاده، امین غفاری، سالار نیکنام با مربی گری و سرپرستی حبیب چرندابی به مقام دومین قناعت کرد و دو تیم مراغه و میاندواب به طور مشترک، سوم شدند؛ تیم‌های ایلخچی و بوکان نیز به ترتیپ رتبه‌های پنجم و ششم را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، سر داور این مسابقات نور الله طاهری بود و جوایز، کاپ و مدال‌های تنیس بازان برتر توسط مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و رییس و دبیر هیات تنیس استان و دیگر مسئولان توزیع شد.

بعد از پایان مسابقات نیز جهت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، تعدادی از مسئولان حاضر اقدام به دوچرخه‌سواری کردند و این اقدام با استقبال مردم روبرو شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تنيس ورزشکاران شهر جدید سهند شورای شهر تبریز شهر تبریز آذربايجان شرقي شرکت عمران شهر جدید سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان از بازگشت ۲۲ هزار میلیارد ریال از پرونده مسکن مهر مشاهیر به بیت‌المال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج ذبیح الله زارع بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات شرکت عمران شهر جدید مهستان با اشاره به اینکه در حوزه نهضت ملی  آسیب‌شناسی‌های بسیاری انجام شده  و سبب برطرف شدن مشکلات مسکن ملی نیز شده است، اظهار داشت: در نهضت ملی تمام پیمانکاران از طریق فراخوان و تایید کمیته فنی شرکت عمران انتخاب شد.

وی با توجه به اینکه نزدیک به 50 هزار واحد مسکن به صورت خود واحد، انبوه سازی و دولتی در حال ساخت استکه بخش اعظم آن تعیین و تکلیف و واگذاری شده‌اند، خاطرنشان کرد: از بزرگترین دستاوردهای این شرکت پرونده مسکن مهر مشاهیر بود که تعیین تکلیف شده و 22 هزار میلیارد ریال به بیت المال بازگشته است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان، افزود: در حال حاضر جمعیت شهر جدید مهستان به 200 هزار نفر رسیده است که انتظار می‌رود دستگاه هاب اجرایی نمایندگی‌های خود را در این شهر مستقر سازند.

زارع عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده شهروندان این شهر نبود دستگاه‌های خدمات‌رسان در این شهر است و شهروندان مجبور هستند برای انجام کارهای خود به کرج مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه شهر جدید مهستان از نظر زیرساخت‌های آموزش و فرهنگی با مشکلات بسیاری مواجه است، عنوان کرد: در طرح تفضیلی مهستان برای 500 هزار نفر جمعیت پیش‌بینی شده است.

سرپرست شرکت عمران شهر مهستان عنوان کرد: 2 هزار واحد مسکونی مهر تا پایان اردیبهشت‌ماه در این شهر به مردم واگذار می‌شود.

زارع با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی پروژه‌های مهدکودک، مدرسه، مراکز بهداشتی، مرکز آموزشی و رفاهی در شهر مهستان دیده شده است، بیان کرد: 33 هزار واحد مسکونی در اجرای طرح نهضت ملی در این شهر پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: 20 هکتار زمین برای احداث آرامستان‌ها در کنار شهر جدید مهستان اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • معرفی اطلس فام سهند؛ شرکت ایرانی تولید رنگ و رزین در سطح جهانی!
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران