Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@12:15:09 GMT

آسمان پایتخت ابری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۳۷۵۶

آسمان پایتخت ابری می‌شود

یک کارشناس هواشناسی گفت: از فردا تا روز یکشنبه بر شدت بارش در سواحل دریای خزر به ویژه بر سواحل غربی این دریا افزوده می‌شود.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امروز در سواحل دریای خزر شاهد بارش پراکنده باران و در استان های آذربایجان شرقی و غربی رگبار گاهیرعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود، گفت: از فردا تا روز یکشنبه بر شدت بارش در سواحل دریای خزر به ویژه بر سواحل غربی این دریا افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در برخی از نقاط اردبیل، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و برخی نقاط خراسان شمالی شاهد رگبار پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی خواهیم بود.

گودرزی تصریح کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه در سواحل دریای خزر، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، شمال کردستان، شمال قزوین، شمال زنجان، شمال خراسان شمالی،  خراسان رضوی بارش پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب فارس رشد ابر رگبار پراکنده، رعد وبرق و وزش باد دور از انتظار نیست گفت:در ۵ روز آینده در ساعات بعد ظهر و اوایل شب شاهد وزش باد خواهیم بود.

گودرزی توضیح داد: در ۵ روز آینده وزش باد در شرق کشور تداوم یافته و زمینه ساز گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل و مناطقی از خراسان جنوبی خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: از فردا استان های آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران ،سمنان ، قم، مرکزی، شمال اصفهان، خراسان شمالی و جنوب خراسان رضوی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب سرعت باد افزایش می یابد.
دمای هوا در استان های شمالی کاهش می یابد

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: دمای هوا از امشب تا اواسط هفته آینده در سواحل دریای خزر و اردبیل ۵ تا ۸ درجه کاهش می یابد.

او با بیان اینکه در سایر نقاط شمالی کشور از شنبه تا اواسط هفته آینده شاهد کاهش دمای ۳ تا ۶ درجه ای خواهیم بود، گفت: از شنبه تا دوشنبه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود. امروز و فردا بخش های مرکزی خلیج فارس یکشنبه و دوشنبه شرق و مرکز خلیج فارس و در ۵ روز به ویژه نواحی شرقی دریای عمان مواج است.

او درباره وضعیت آب و هوای تهران، گفت: آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و تا اواسط هفته آینده شاهد کاهش تدریجی دمای هوا خواهیم بود. همچنین بیشترین دمای هوا ۳۸ درجه و کمترین آن ۲۳ درجه است.

گودرزی بیان کرد: فردا آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و در بعداز ظهر افزایش ابر همراه با وزش باد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین اخبار حوادث هواشناسی پایتخت تهران سواحل دریای خزر کارشناس هواشناسی آذربایجان شرقی وزش باد دمای هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده

آفتاب‌‌نیوز :

هواشناسی مازندران اعلام کرد در روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین آسمان استان صاف تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران در روزهای چهارشنبه ۲۹ تا جمعه ۳۱ فروردین آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش تدریجی و محسوس دما و در دامنه‌ها و ارتفاعات با وزش باد گرم پیش‌بینی شده است.

اما در روز شنبه یک اردیبهشت هوا صاف تا نیمه ابری همراه با تداوم هوای گرم، در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات با افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد اعلام می‌شود.

همچنین در روز یکشنبه ۲ اردیبهشت آسمان مازندران صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • تهران بارانی می شود
  • رگبار باران در شمال تهران
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • تعطیلی سواحل فلسطین اشغالی همزمان با تشدید اوضاع امنیتی
  • افزایش دمای پایتخت از فردا ۲۶ فروردین
  • انگلیس قصد تغییر آرایش نیروهای خود را در منطقه ندارد